  • 1. Data: 2010-07-21 23:42:34
    Temat: Jakie warunki jazdy są obecnie na Zakopiance?
    Od: Marcus <m...@a...pl>

    Na początku sierpnia będę sie przemieszczał z DC w stronę Chyżnego. Jak
    się obecnie jeździ Zakopianką? Dużo przeszkód po drodze?

    Pozdrawiam
    Marek

  • 2. Data: 2010-07-21 23:56:18
    Temat: Re: Jakie warunki jazdy są obecnie na Zakopiance?
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > Na początku sierpnia będę sie przemieszczał z DC w stronę Chyżnego. Jak
    > się obecnie jeździ Zakopianką? Dużo przeszkód po drodze?

    na zakopiance Kraków-Rabka w ub. sobotę było jedno zwężenie w
    Krakowie/Libertowie i tam to się lubi czasem dość ostro zakorkować (korek
    zaczyna się już przed zjazdem z A4 na zakopiankę), proponuję w navi wpisać
    objazd przez Skawinę (zjazd na DK44), Libertów (w Skawinie pojechać ul
    Korabnicką i pojechać na Libertów), przejechać przez sam Libertów i wylecisz
    na zakopiance w Libertowie ale już za zwężką (no chyba, że do sierpnia
    otworzą),
    jak jest na odcinku Rabka-Chyżne nie wiem ale ZTCK były tam jakieś remonty
    tyle, że nieuciążliwe jakoś specjalnie (info z CB),
    brat

  • 3. Data: 2010-07-22 00:08:14
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    Użytkownik "Marcus" <m...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Na początku sierpnia będę sie przemieszczał z DC w stronę Chyżnego. Jak
    > się obecnie jeździ Zakopianką? Dużo przeszkód po drodze?
    Jedź tak, żebyś z Krakowa wyjeżdżał nad ranem. W zeszłym tygodniu jechałem,
    będąc na 5.30 w Kościeliskiej.
    Spokój, zero korków (kilka samochodów w każdym kierunku), chłodno, choć
    "misie" już polowali na kierunku z Zakopanego :)
    Pozdrawiam !
    WOJO

  • 4. Data: 2010-07-23 13:10:45
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 21 Jul 2010 23:42:34 +0200, Marcus napisał(a):
    > Na początku sierpnia będę sie przemieszczał z DC w stronę Chyżnego. Jak
    > się obecnie jeździ Zakopianką? Dużo przeszkód po drodze?

    Gdy w zeszłą niedzielę wracałem do KRK, to w Myślenicach stały już gotowe
    znaki informujące o zwężeniu (zaczynając od miejsca, gdzie kończy się
    ekspresówka). Nie wiem kiedy to mają zacząć i ile ma trwać, ale znając
    fantazję niektórych służb wszystko jest możliwe - np. postawienie barierek
    w piątek i rozpoczęcie prac w poniedziałek ;)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944