  • 1. Data: 2013-02-07 23:14:19
    Temat: Gdzie kupilibyście alkomat ?
    Od: Łukkasz <f...@w...pl>

    Chodzi mi nie taki najtańszy, może być nawet 500 czy 700zł. Tak żeby
    pomiar był wiarygodny.(!)
    I najlepiej realni sklep, nie allegro.

  • 2. Data: 2013-02-08 07:16:48
    Temat: Re: Gdzie kupilibyście alkomat ?
    Od: "Ryszard G." <r...@i...eu>

    Użytkownik "Łukkasz" napisał w wiadomości grup

    Chodzi mi nie taki najtańszy, może być nawet 500 czy 700zł. Tak żeby
    pomiar był wiarygodny.(!)
    I najlepiej realni sklep, nie allegro.

    tak to pewnie najtaniej na Tajwannie

    R.G.

  • 3. Data: 2013-02-08 21:49:53
    Od: Łukkasz <f...@w...pl>

    > Chodzi mi nie taki najtańszy, może być nawet 500 czy 700zł. Tak żeby
    > pomiar był wiarygodny.(!)
    > I najlepiej realni sklep, nie allegro.
    >
    > tak to pewnie najtaniej na Tajwannie

    Właśnie nie chcę najtańszego.

  • 4. Data: 2013-02-08 22:16:55
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 7 Lut, 23:14, Łukkasz <f...@w...pl> wrote:
    > Chodzi mi  nie taki najtańszy, może być nawet 500 czy 700zł. Tak żeby
    > pomiar był wiarygodny.(!)
    > I najlepiej realni sklep, nie allegro.

    Ja kupilem ~2 lata temy AlcoSafe S4 na alledrogo, dziala do dzis bez
    kalibracji, znam jeszcze 2 osoby, ktore sa z takiego zadowolone ...
    Widze, ze obecnie sa dostepne przez paczkomaty (nie rozumiem jak w
    XXIw mozna chciec kupowac cos takiego w stacjonarnym sklepie ;) ),
    jesli nie podales miasta to W-wa zapewne ;) - tez jest...

    Porownywalem wskazania z arkuszem typu alkoholowe liczydelko i
    wygladalo to dosc wiarygodnie... ;)

    Oczywiscie z alko. z czujnikami polprzewodnikowymi trzeba delikatnie
    sie obchodzic, tzn. np. nie robic zawodow kto wiecej wydmucha itp...

    WS