  • 1. Data: 2010-02-22 21:01:32
    Temat: Gdzie najtańszy internet w PrePaid?
    Od: "DarkDaro" <d...@g...pl>

    Proszę Was o pomoc bo nie mogę przebrnąć przez te wszystkie oferty i
    pakiety. Interesuje mnie w jakiej sieci są rozmowy do wszystkich po 29groszy
    lub taniej i najlepsza oferta na Internet. W TakTaku mam jakąś chora stawkę
    59gr za min i jeszcze naliczają opłatę za nawiązanie połączenia z Internetem
    i oprócz tego za ilość danych. Rachunki sa zabójcze.

    --
    PZDR
    DarkDaro

  • 2. Data: 2010-02-22 21:31:37
    Temat: Re: Gdzie najtańszy internet w PrePaid?
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    On 2010-02-22 22:01, DarkDaro wrote:
> [...]
    > 59gr za min i jeszcze naliczają opłatę za nawiązanie połączenia z Internetem
    > i oprócz tego za ilość danych. Rachunki sa zabójcze.

    ile MB tego internetu potrzebujesz w miesiącu?

  • 3. Data: 2010-02-22 21:45:35
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "DarkDaro" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > chora stawkę 59gr za min i jeszcze naliczają opłatę za nawiązanie
    > połączenia z Internetem i oprócz tego za ilość danych. Rachunki sa

    To autentyczne pytanie, czy kryptoreklama Playa?
    Ale na tej grupie Play ni epotrzebuje chyba kryptoreklamy?
    Jesli masz u siebie zasieg Playa (ale Playa, nie Plusa) , to przciez sprawa
    jest oczywista.
    Jesli chodzi o net w komorce z ktorej tez chcesz gadac, to Play Fresh:
    100 MB za 5 zl
    500 MB za 15 zl
    1 GB za 25 zl.
    Pakiety wazne 30 dni - w ciagu 30 dni kupujesz 1.
    Jesli nie masz duzych potrzeb a chcesz zachowac ciaglosc mususz
    naprzemiennie co 30 dni (lub dla bezpieczenstwa co 29) wykupywac raz pakiet
    za 15 a raz za 5.

    Jesli chodzi o net tylko w kompie, bez rozmow, to Play Online na karte
    2 GB za 30 zl na 28 dni
    4 GB za 50 zl na 56 dni
    nie ma ograniczen co do ilosci wykupowanych pakietow.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2010-02-22 22:11:48
    Od: "DarkDaro" <d...@g...pl>

    > ile MB tego internetu potrzebujesz w miesiącu?

    Tylko do przeglądania stron na fonie - myślę, że max 5mb

  • 5. Data: 2010-02-22 22:14:29
    Od: "DarkDaro" <d...@g...pl>

> [...]
    > Jesli nie masz duzych potrzeb a chcesz zachowac ciaglosc mususz
    > naprzemiennie co 30 dni (lub dla bezpieczenstwa co 29) wykupywac raz

    Mam zasięg, mieszkam w Wawie. Tak myślałem, że Fresh ale wolałem się
    upewnić. Net tylko do przeglądania stron na fonie. Dzięki za info

    --
    PZDR
    DarkDaro

  • 6. Data: 2010-02-22 22:41:28
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Tylko do przeglądania stron na fonie - myślę, że max 5mb

    No to wystarczy ten 100 MB za 5 zl. Po miesiacu sie stan wyzeruje
    (niewykorzystane MB przepadna - ale przy potrzebach rzedu 5 MB to nei
    problem) i wtedy kupujesz kolejny. Przy wiekszych potrzebach (rzedu 200-300
    MB /m-c) aby transfer nie przepadal konieczne jest naprzemienne kupowanie za
    5 i a 15, o czym pisalem.
    Przy potrzebach rzedu 5 MB to wystarczylby tez pakiet 5 MB za 5 zl ktory tym
    sie rozni od 100 MB za 5 zl, ze dziala tez w roamingu Plusa, ale jak masz
    zasieg Playa to po co miec 5 MB jak mozna 100.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 7. Data: 2010-02-22 22:51:40
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl>

    DarkDaro wrote:

    > Tylko do przeglądania stron na fonie - myślę, że max 5mb

    chyba o jednym albo dwóch zerach zapomniałeś
    5mb to schodzi na 5 min ;]
    teraz już nikt nie dba o to by strony mało ważyły...

    na gg to starczy... ale na nic innego
    --
    pozdrawiam - Zbigniew Kruk

  • 8. Data: 2010-02-22 23:06:05
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    On 2010-02-22 23:11, DarkDaro wrote:

    > Tylko do przeglądania stron na fonie - myślę, że max 5mb

    mBank Mobile
    http://mbankmobile.pl/promocje/przenies_numer_19.htm

  • 9. Data: 2010-02-23 05:55:53
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 22-02-2010 o 22:45:35 SDD <s...@t...pl> napisał(a):

    > Jesli masz u siebie zasieg Playa (ale Playa, nie Plusa) , to przciez
    > sprawa
    > jest oczywista.

    Oczywiście że nie! Nie jesteś na czasie :)
    Bo autor chce tanio rozmawiać i trochę mieć internetu, tylko mbank mobile,
    19gr/min (do wszystkich łącznie z Play) i 50MB co mięsiąc w gratisie (jak
    zabraknie to 5zł/100MB). Dalej uważasz że Fresch jest lepszy?

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 10. Data: 2010-02-23 07:12:50
    Od: "Darek" <d...@N...gazeta.pl>

    > Interesuje mnie w jakiej sieci są rozmowy do wszystkich po
    29groszy
    > lub taniej i najlepsza oferta na Internet.

    Proponuje Gaduair ma pakiet 300 MB na 30 dni za 11 zl (lub mniejszy taniej),
    rozmowy 29 gr/min. Zasieg Plusa, wiec lepiej niz w Play. Dochodza jeszcze
    calkiem ciekawe bonusy po kazdym doladowaniu. A 5 MB to ja zuzywam na
    telefonie dziennie a nie na miesiac.