  • 1. Data: 2013-08-08 13:27:05
    Temat: Gdzie się zatankować na A2 przed granicą niemiecka?
    Od: "Axel" <a...@o...pl>

    Gdzie się zatankować jadąc A2 do Niemiec - najlepiej jak najbliżej granicy,
    ale za rozsądne pieniądze? Benzyna, jeśli to ma jakieś znaczenie ;-P
    Jakieś niespodzianki, o których mogą mi nie powiedzieć w niedzielę rano na
    radiu (jadę z DC)?

    Pzdr

    --
    Axel

  • 2. Data: 2013-08-08 15:36:50
    Od: nadir <n...@h...org>

    Przy samej A2, tuż przed granicą w Świecku jest Orlen, cen nie znam.
    Jak masz ochotę nadrobić 2-3 kilometry, to możesz zjechać z A2 albo w
    kierunku Słubic, albo Zielonej Góry, a tam masz do wyboru Shell, BP, i
    kupę innych stacji.
    Z tym że ceny paliwa w okolicy są raczej zrównoważone i wyższe niż w
    innych rejonach kraju, więc wiele nie zaoszczędzisz gdyby Ci ten ostatni
    Orlen nie pasował.

  • 3. Data: 2013-08-08 16:03:33
    Od: "X-Man" <k...@w...pl>

    "nadir" <n...@h...org> wrote in message
> [...]
    > rejonach kraju, więc wiele nie zaoszczędzisz gdyby Ci ten ostatni Orlen nie

    ceny jakieś 70-80gr wyższe niż normalnie i w całych słubicach też przez to ze
    blisko granicy to już lepiej zjechac w Trzcielu i zatankowac tam tankowałem po
    5.39 jak w Słubicach kosili po 6PLN, przy samej autostradzie to chyba Rogoziniec
    też Orlen ale ceny raczej autostradowe a do Trzciela z A2 jest blisko jakieś 2km
    bez żadnych skrzyżowań itp swoja drogą gdzie by nie zalał to i tak przed granicą
    bym dotankował do pełna bo w niemcowni sporo drozej

    Pzdr
    Piotrek

  • 4. Data: 2013-08-08 18:12:47
    Od: nadir <n...@h...org>

> [...]
    > a do Trzciela z A2 jest blisko jakieś 2km bez żadnych skrzyżowań itp
    > swoja drogą gdzie by nie zalał to i tak przed granicą bym dotankował do

    A za zjazd i wjazd z A2 koło Trzciela to nie trzeba przypadkiem płacić?

  • 5. Data: 2013-08-08 18:38:03
    Od: "X-Man" <k...@w...pl>

    > A za zjazd i wjazd z A2 koło Trzciela to nie trzeba przypadkiem płacić?

    przecież płacisz za przejechaną odległość i tak, więc płacisz do Trzciela i
    potem od Trzciela do granicy czy gdzie tam bramki stoją...

    Pzdr
    Piotrek

  • 6. Data: 2013-08-11 22:35:50
    Od: "Axel" <a...@o...pl>

    "nadir" wrote in message news:52039ef2$0$1448$65785112@news.neostrada.pl...

    > Przy samej A2, tuż przed granicą w Świecku jest Orlen, cen nie znam.

    Dzisiaj benzyna 95 - 5,95 zl/l

> [...]
    > Z tym że ceny paliwa w okolicy są raczej zrównoważone i wyższe niż w
    > innych rejonach kraju, więc wiele nie zaoszczędzisz gdyby Ci ten ostatni

    Zatankowałem się na BP trochę wcześniej, ale przy samej A2, więc nie
    traciłem czasu na zjazdy - 5,79zl/l

    --
    Axel

  • 7. Data: 2014-09-01 10:24:14
    Od: s...@w...pl

    Stacje orlen na a2

  • 8. Data: 2014-09-01 10:24:15
    Od: s...@w...pl

    Stacje orlen na a2

  • 9. Data: 2014-09-01 12:55:02
    Od: "Axel" <a...@o...pl>

    wrote in message
    ps.com...

    > Stacje orlen na a2

    No nie dość, że debil nie zrozumiał pytania, to jeszcze na kalendarzu się
    nie zna?

    --
    Axel

  • 10. Data: 2014-09-01 19:09:09
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .09.2014 o 10:24 <s...@w...pl> pisze:

    > Stacje orlen na a2

    Lepiej sprawdź czy w D nie masz taniej niż na tym Orlenie :-)

    TG