  • 1. Data: 2013-08-07 20:17:08
    Temat: Dopplerowe jajo
    Od: anacron <a...@a...pl>

    Jak się okazuje problem odkryty przeze mnie i zgłoszony przez
    dziennikarza do prokuratury okazuje się przysłowiowym kukułczym jajem.
    Prokuratura miesiąc ustalała siedzibę GUM, po to by skierować sprawę do
    właściwej, kolejna stwierdziła, że przestępstwo popełniono w wielu
    miejscach i skierowała sprawę do innej. I tak od pół roku, prokuratury
    nie mogą się dogadać, która powinna się sprawą zająć.

    O co chodzi? Przypomnę chodzi o fakt, że dokumenty legalizacyjne
    stwierdzają, że przyrządy radarowe takie jak Iskra-1, Rapid 2ka i
    podobne spełniają wymogi zawarte stosownych przepisach, podczas gdy nie
    jest to prawdą. Szczegóły tu
    http://damskomesko.pl/2013/03/nosil-wilk-razy-kilka-
    poniesli-i-wilka/

    Prokuratura mając twarde dowody w postaci dokumentów jednak nie potrafi
    sprawy załatwić lub co bardziej prawdziwe nie ma odważnego, który
    odważyłby się temat ruszyć, bo potwierdzenie przez tą instytucję naszych
    zarzutów wywołałoby aferę, jakiej jeszcze ten kraj chyba nie widział.
    Przez ponad 10 lat, policja wystawia mandaty na podstawie urządzeń,
    które nigdy nie spełniały wymogów stawianych przez prawo takim miernikom.

    No cóż, to tylko polska.
    --
    Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza

  • 2. Data: 2013-08-08 00:20:26
    Temat: Re: Dopplerowe jajo
    Od: scobowski <s...@i...pl>

    W dniu 2013-08-07 20:17, anacron pisze:
> [...]
    > Przez ponad 10 lat, policja wystawia mandaty na podstawie urządzeń,
    > które nigdy nie spełniały wymogów stawianych przez prawo takim miernikom.

    Strona ci nie działa.

  • 3. Data: 2013-08-08 00:37:20
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 08.08.2013 00:20, scobowski pisze:
    > Strona ci nie działa.

    Jeśli pod Ci mówisz o stronie z linka (nie podejrzewam, że mówisz o
    linku z fb w mojej stopce) czyli
    http://damskomesko.pl/2013/03/nosil-wilk-razy-kilka-
    poniesli-i-wilka/
    to działa.

    --
    Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza

  • 4. Data: 2013-08-08 20:02:40
    Od: scobowski <s...@i...pl>

    W dniu 2013-08-08 00:37, anacron pisze:

    > Jeśli pod Ci mówisz o stronie z linka (nie podejrzewam, że mówisz o
> [...]
    "firmowa" :)