  • 1. Data: 2013-08-07 21:06:08
    Temat: folia przyciemniająca termokurczliwa
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    witam

    od lat mam przyciemnione szyby, we wszystkich autach. nakleiłem dzisiaj
    folie, ale tak nieładnie, ze zerwałem. Czy warto zapłacić 400% więcej za
    folie termokurczliwą, czy jest jakiś patent na naklejanie zwykłej -
    którego ja nie zam? Kto przyciemniał jakąś lepszą folią ręka w górę!

    Pozdrawiam
    ToMasz

  • 2. Data: 2013-08-07 21:58:53
    Temat: Re: folia przyciemniająca termokurczliwa
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-08-07 21:06, ToMasz pisze:
> [...]
    > folie termokurczliwą, czy jest jakiś patent na naklejanie zwykłej -
    > którego ja nie zam? Kto przyciemniał jakąś lepszą folią ręka w górę!

    Czy w dzisiejszych czasach dalej do ładnego naklejania folii (nie tylko
    przyciemnianej) stosuje się rozcieńczony płyn do naczyń a potem go
    wyciska na zewnątrz?
    Kopę lat już nie naklejałem folii a gdzieś w tv ostatnio widziałem że
    taką metodą przyklejali również przyciemniające.

  • 3. Data: 2013-08-07 22:34:42
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 07.08.2013 21:58, z pisze:

> [...]
    > Kopę lat już nie naklejałem folii a gdzieś w tv ostatnio widziałem że
    > taką metodą przyklejali również przyciemniające.

    ja tak próbowałem, ale o ile w maluchu wychodziło to całkiem całkiem, to
    w pisasso są takie wielkie szyby że nie wychodzi wcale...

    ToMasz

  • 4. Data: 2013-08-08 07:17:31

    W dniu 2013-08-07 22:34, ToMasz pisze:
    > ja tak próbowałem, ale o ile w maluchu wychodziło to całkiem całkiem, to
    > w pisasso są takie wielkie szyby że nie wychodzi wcale...

    Etttaaammm.
    Może + dodatkowe ręce ale to jest łatwizna :-)
    Próbowałeś kiedyś oklejać TIRa bez płynu? To jest dopiero masakra :-)