  • 1. Data: 2013-08-07 20:40:58
    Temat: Zużycie płynu do spryskiwaczy
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    Wiozę koleżkę, naraz zagaduje, że coś dużo psikam na szybę. Generalnie wkurwia mnie
    każdy syf i faktycznie sporo chlapię, schodzi mi jakoś jedna flaszka 5L na 1000km.
    Pytam się go ile on zużywa, na co słyszę "2 butelki na rok".
    Kufa, czy ja faktycznie nadużywam? :]

    L.

  • 2. Data: 2013-08-07 20:42:53
    Temat: Re: Zużycie płynu do spryskiwaczy
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Lisciasty" <l...@p...pl> napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
> [...]
    > flaszka 5L na 1000km. Pytam się go ile on zużywa, na co słyszę "2 butelki

    Zdecydowanie.
    5l starcza mi do 3 aut od marca gdzieś....

  • 3. Data: 2013-08-07 20:51:22
    Od: ZIWK <w...@o...pl>

    W dniu 2013-08-07 20:40, Lisciasty pisze:
> [...]
    każdy syf i faktycznie sporo chlapię, schodzi mi jakoś jedna flaszka 5L na 1000km.
    Pytam się go ile on zużywa, na co słyszę "2 butelki na rok".

    Sporo -> odwyk? ;)
    Chyba, że masz fabryczne spryskiwacze reflektorów - a a ta pompka
    rzeczywiście osusza zbiorniczek nawet 5l/30s :) .

    Też lubię czystą szybę i staram się nie "zamiatać" na sucho, ale zużywam
    koło 5l na 10.000km.

    --
    /\ Wojciech Smagowicz - Kraków /\
    /\ SzpachelSzmelcPussyWagen - Polo '93 /\

  • 4. Data: 2013-08-07 21:33:10
    Od: BartekK <s...@d...org>

> [...]
    każdy syf i faktycznie sporo chlapię, schodzi mi jakoś jedna flaszka 5L na 1000km.
    Pytam się go ile on zużywa, na co słyszę "2 butelki na rok".
    Mi schodzi zimą około 4-8L (bo 4L zbiornik jest) na jedno tankowanie
    paliwa, czyli ~700km. A latem to 4L starcza na 3-4 tankowania...

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 5. Data: 2013-08-07 21:38:13
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 07.08.2013 20:40, Lisciasty pisze:
> [...]
    każdy syf i faktycznie sporo chlapię, schodzi mi jakoś jedna flaszka 5L na 1000km.
    Pytam się go ile on zużywa, na co słyszę "2 butelki na rok".

    15l na rok, 10 na zimę i 5 w lato (tak mniej więcej) :P

    --
    Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza

  • 6. Data: 2013-08-07 22:36:14
    Od: Michał <m...@n...com>

> [...]
    każdy syf i faktycznie sporo chlapię, schodzi mi jakoś jedna flaszka 5L na 1000km.
    Pytam się go ile on zużywa, na co słyszę "2 butelki na rok".

    Też lubię prysnąć, ale wychodzi mi 5L na 2kkm.

    pozdrawiam
    m.

  • 7. Data: 2013-08-07 22:53:43
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

> [...]
    każdy syf i faktycznie sporo chlapię, schodzi mi jakoś jedna flaszka 5L na 1000km.
    Pytam się go ile on zużywa, na co słyszę "2 butelki na rok".

    Wszyscy tu jacyś dziwni ... w wakacje, gdy owadów w pizdu, złazi
    mi jakieś 5l/500 km.

    W zimie to już w ogóle ;), zużywam tyle ile wleję, czasem jedna
    "oszczędzam" myjąc się na zderzaku auta poprzedzającego :)

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 8. Data: 2013-08-07 22:59:55
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    grup dyskusyjnych:ktucb2$jgb$...@n...news.atman.pl...

    > Wszyscy tu jacyś dziwni ... w wakacje, gdy owadów w pizdu, złazi mi jakieś
    > 5l/500 km.

    Owady to się czyści szmatą, albo gąbką na stacji, a nie wycieraczkami.

  • 9. Data: 2013-08-07 23:50:39
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2013-08-07 22:59, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > Owady to się czyści szmatą, albo gąbką na stacji, a nie wycieraczkami.

    Myślę podobnie - kiedyś pryskałem na to miękkie draństwo bez przerwy,
    ale jedynym efektem (a używałem różnych płynów) były mazaje na szybie -
    teraz staram się nie pryskać, chyba, że rozbije mi się jakiś kamikadze
    na wprost oczu :)
    Moje zużycie to około 5 l na 2/3 tankowania w lecie i 5 l na tankowanie
    w zimie.

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 10. Data: 2013-08-07 23:52:37
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2013-08-07 22:59, Cavallino pisze:

    > Owady to się czyści szmatą, albo gąbką na stacji, a nie
    > wycieraczkami.

    Pierdolisz. Dziś o 4 ruszam w trasę - 940 km, w tym mam
    nawiedzić 16 punktów i pogadać z klientami. I tak wkurwiony
    jestem, że jedno tankowanie będzie (w skodzie nie musiałem
    tankować robiąc 1 000 km).

    Jakbym zjeżdżał co chwila na czyszczenie szyby, to bym w życiu
    jutro nie opędził trasy Wrocław-Sandomierz-Lublin-Ostrowiec
    Świętokrzyski-Kielce-Busko Zdrój-Nagłowice-Częstochowa-Wrocław w
    godzinach *roboczych*. A robalstwo ma to do siebie, że jak się
    od razu po nabiciu na szybę potraktuje spryskiwaczem - to złazi,
    jak się próbuje "hurtowo później jak jest więcej" to masakruje
    szybę tak, że zero widoczności.

    A czasu na postoje brak.

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90