  • 1. Data: 2005-02-26 21:16:03
    Temat: Gdzie to zglosic.. ?
    Od: Sławomir Kawała <s...@a...net>

    Windows, trojan czyta to co klepiemy na klawiaturce (w momencie
    polaczenia na dst port 443), zapisuje do pliku, nastepnie wysyla go na
    serwer ftp. Wysniffowalem login / haslo.. na ftp znajduje sie masa
    plikow z informacjami typu nazwa banku, id, haslo (wszystkie z Polski)..
    problem w tym, ze calosc nie zamyka sie w obrebie naszego kraju (raczej
    to sprawka naszych wschodnich sasiadow). Wizyta na policji kojarzy mi
    sie z spisaniem protokolu i listem o ewentualnym umozeniu sprawy, gdzie
    to wyslac, zeby sprawa sie rzeczywiscie zajeli ? Mial ktos doswiadczenie
    z oddzialami policji do spraw przestepstw w internecie, jak sie z nimi
    bezposrednio kontaktowac? Dzieki za info.

    ps. katalogow na tym ftp ciagle przybywa...

    --
    pozdr. Slawek
    JID: slwkk [at] alternatywa [dot] net

  • 2. Data: 2005-02-26 21:34:15
    Temat: Re: Gdzie to zglosic.. ?
    Od: "Jaroslaw Berezowski" <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 26 Feb 2005 22:16:03 +0100, Sławomir Kawała
    <s...@a...net> napisał:

    <...>
    Spostuj to na pl.internet.mordplik

    --
    Jaroslaw "Jaros" Berezowski

  • 3. Data: 2005-02-26 22:25:22
    Od: "Mateusz Swatek" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Sławomir Kawała" <s...@a...net> napisał w wiadomości
> [...]
    > z oddzialami policji do spraw przestepstw w internecie, jak sie z nimi
    > bezposrednio kontaktowac? Dzieki za info.

    proponuje wydzial d/s walki z przestepczoscia gospodarcza

    gdybym byl na Twoim miejscu wykonalbym natychmiast telefon do wojewodzkiej
    komendy policji
    i wyjasnil powage sprawy

    --
    Mateo

  • 4. Data: 2005-02-26 22:44:25
    Od: Sławomir Kawała <s...@a...net>

    On Sat, 26 Feb 2005 23:25:22 +0100
    "Mateusz Swatek" <m...@i...pl> wrote:

    > gdybym byl na Twoim miejscu wykonalbym natychmiast telefon do
    > wojewodzkiej komendy policji
    > i wyjasnil powage sprawy

    Problem w tym , ze ja nie chce siedziec 10h na komisariacie tlumaczac co
    to internet, trojan, keylogger, a na koniec zabiora mi serwery bo na
    dyskach trzymalem logi z sesji trojana .... dlatego pytam gdzie to
    zglosic, zeby rozmawiac z powaznymi ludzmi.

  • 5. Data: 2005-02-26 23:01:16
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    Sławomir Kawała <s...@a...net> napisał(a):

    > Windows, trojan czyta to co klepiemy na klawiaturce (w momencie
    > polaczenia na dst port 443), zapisuje do pliku, nastepnie wysyla go
    [...]

    polski cert. wyslij maila, a pozniej zadzwon.

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com/ ** NICHDL: PMF9-RIPE *
    * JID: v...@j...atman.pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ8JIV *

  • 6. Data: 2005-02-27 15:38:25
    Od: Patryk Ściborek <p...@s...com>

    On Sat, 26 Feb 2005 22:16:03 +0100
    Sławomir Kawała <s...@a...net> wrote:

> [...]
    > z oddzialami policji do spraw przestepstw w internecie, jak sie z nimi
    > bezposrednio kontaktowac? Dzieki za info.

    Proponuję jednak skontaktować się z policją. Z www.policja.pl:

    Informacje o wszelkich przestępstwach komputerowych, także tych w sieci
    internetowej, prosimy przesyłać do specjalnego zespołu w Komendzie Głównej
    Policji: h...@k...waw.pl

    --
    Pozdrawiam JID: s...@j...org
    Patryk Ściborek <p...@s...com> http://www.patryk.sciborek.com

  • 7. Data: 2005-02-27 15:55:45
    Od: Marcin Kowalczyk <k...@w...TO.bo.SPAM.jest.FUJ.kowalma.com>

    Sławomir Kawała w <20050226221603.6c5f7e33@slwkk_desk> zeznal:
> [...]
    > z oddzialami policji do spraw przestepstw w internecie, jak sie z nimi
    > bezposrednio kontaktowac? Dzieki za info.

    podaj moze ip tego serwera ftp to wytne sobie polacznia wychodzace na niego,
    bo znajac ludzi ktos u mnie w sieci ma to dziadostwo

    --
    Wraca informatyk z pracy późnym wieczorem widzi na ulicy jakiś gość
    zamalowuje napisy na płocie... postał... popatrzył... zamyślił się i mówi

  • 8. Data: 2005-02-28 13:41:27
    Od: ToJa <t...@i...odspamu.pl>

    Sławomir Kawała napisał(a):
> [...]
    > bezposrednio kontaktowac? Dzieki za info.
    >
    > ps. katalogow na tym ftp ciagle przybywa...

    Witam!
    Podałbyś nazwę pliku i adres serwera z którym się łączy to przynajmniej
    Ci co czytają tę grupę mogliby sprawdzić swoje maszyny.

    A z pewnością nie zaszkodzi zgłoszenie np. do mksvir informacji o
    wirusie (jeśli to coś nowego) i na policję.

    Tomek

  • 9. Data: 2005-02-28 17:20:25
    Od: "Dariusz Jackowski" <n...@s...jackowski.pl>

    Sławomir Kawała wrote:

    > ? Mial ktos doswiadczenie z oddzialami policji do spraw przestepstw w
    > internecie, jak sie z nimi bezposrednio kontaktowac? Dzieki za info.

    Skontaktuj sie z CERTem (http://www.cert.pl), oni bezposrednio wspolpracuja
    z policja. Napewno zajma sie sprawa.

    --asc

  • 10. Data: 2005-02-28 20:34:05
    Od: Przemek Celej <n...@n...pl>

    ToJa wrote:

    > Witam!
    > Podałbyś nazwę pliku i adres serwera z którym się łączy to przynajmniej
    > Ci co czytają tę grupę mogliby sprawdzić swoje maszyny.
    Albo zdobyć poufne informacje.

    Przemek Celej

    Contact:
    GG: 1299677