  • 1. Data: 2005-02-25 03:58:46
    Temat: Ceny łącz futuro
    Od: Palka Pawel <r...@o...eu.org>

    Jakie macie wynegocjowane ceny futuro? Ja mam 2.5Mbit 1/4 cira za 2480zl

  • 2. Data: 2005-02-25 08:42:08
    Temat: Re: Ceny ??cz futuro
    Od: Pawel Rutkowski <s...@N...Ol.Sl.Pl.Al.M.rsc.pl>

    > Jakie macie wynegocjowane ceny futuro? Ja mam 2.5Mbit 1/4 cira za 2480zl

    Jestes pewien ze wlasnie nie zlamales warunkow umowy ? :)

    --
    Pawel Rutkowski Centauri RSC
    +48 22 847 68 52 http://www.rsc.pl

  • 3. Data: 2005-02-25 12:51:36
    Od: Pan Staszek <s...@e...gov>

    Pawel Rutkowski wrote:

    > Jestes pewien ze wlasnie nie zlamales warunkow umowy ? :)

    Pewnie i zlamal, ale co z tego? To tylko polepsza konkurencje. Poza tym
    ta cena to zadna rewelacja, dzis dobra cena to 600 - 750 PLN netto za 1
    Mbit/s przy wykupie od 2 do 8 Mbitow,
    W tej cenie dzis kupuje POLPAK, GTS, tktelekom, ETC.

    --
    Onan Barbarzynca.

  • 4. Data: 2005-02-25 13:01:37
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Pan Staszek <s...@e...gov> wrote:

> [...]
    > Mbit/s przy wykupie od 2 do 8 Mbitow,
    > W tej cenie dzis kupuje POLPAK, GTS, tktelekom, ETC.

    Polpak? Ohoho. Kto jest w stanie sprzedać polpak za 750 PLN/mbit?

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 5. Data: 2005-02-25 13:23:29
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Fri, 25 Feb 2005 13:01:37 +0000 (UTC), w
    <cvn7jh$28uv$1@sparrow.axelspringer.com.pl>, Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>
    napisał(-a):

    > Polpak? Ohoho. Kto jest w stanie sprzedać polpak za 750 PLN/mbit?

    Przy 2mbit ta cena wyjdzie bez problemu.

  • 6. Data: 2005-02-25 13:27:06
    Od: "Zbigniew Sikora" <z...@h...net.pl>

    Użytkownik "Radoslaw P." <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    > Fri, 25 Feb 2005 13:01:37 +0000 (UTC), w
    > <cvn7jh$28uv$1@sparrow.axelspringer.com.pl>, Krzysztof Oledzki
    > Przy 2mbit ta cena wyjdzie bez problemu.

    Może i tak, ale ani bita na sekundę wiecej.

    --
    Z#

  • 7. Data: 2005-02-25 13:30:09
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl> napisał(a):

    > Polpak? Ohoho. Kto jest w stanie sprzedać polpak za 750 PLN/mbit?

    Tepsa. :)

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com/ ** NICHDL: PMF9-RIPE *
    * JID: v...@j...atman.pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ8JIV *

  • 8. Data: 2005-02-25 13:44:36
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl> wrote:

    > Tepsa. :)
    Dziwne. Na magiczne słowo "BGP" cena w TPSA nagle "niznecznie" rośnie.

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

  • 9. Data: 2005-02-25 14:16:20
    Od: Tomasz Paszkowski <a...@w...pl>

    W artykule <cvna44$29q0$1@sparrow.axelspringer.com.pl> Krzysztof Oledzki napisał(a):

    > Dziwne. Na magiczne słowo "BGP" cena w TPSA nagle "niznecznie" rośnie.

    Żależy w jakiej konfiguracji. W najprosztszej nie wiele ...

    TP

  • 10. Data: 2005-02-25 14:16:21
    Od: "Zbigniew Sikora" <z...@h...net.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Oledzki" <o...@...ns.pl> napisał w wiadomości
    > Dziwne. Na magiczne słowo "BGP" cena w TPSA nagle "niznecznie" rośnie.
    > Pozdrawiam,
    > Krzysztof Oledzki

    hehe, albo na chęć tranzytowania obcych ASów używając łącza ATM.

    --
    Z#