  • 1. Data: 2010-07-19 18:28:58
    Temat: Gdzie w Lublinie dobry szrot ze zderzakami?
    Od: Rafał K. <b...@b...pl>

    Hej,

    Poszukuje w Lublinie lub okolicach jakiegos auto-szrotu gdzie jest spory
    wybor zderzakow (chodzi o Forda). Czy ktos cos moze polecic ? Odpada
    markuszow i kurow i podobne bo tam mowia ze takimi starszymi plastikami to
    oni sie nie zajmuja i nie maja... Kto jeszcze zostaje ?

    Dzieki za podpowiedzi. Pozdrawiam :)

  • 2. Data: 2010-07-19 19:43:39
    Temat: Re: Gdzie w Lublinie dobry szrot ze zderzakami?
    Od: "glang" <g...@o...pl>

> [...]
    > markuszow i kurow i podobne bo tam mowia ze takimi starszymi plastikami to
    > oni sie nie zajmuja i nie maja... Kto jeszcze zostaje ?

    przerabiałem ostatnio temat ze zderzakiem do ducato. szroty itp cena około
    150 zł
    jak się zdziwiłem jak się okazało że na allegro mają ludziska nowe po 200
    :))
    pzdr
    GL

  • 3. Data: 2010-07-19 23:26:39
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 19 Jul 2010 19:43:39 +0200, glang wrote:
> [...]
    >150 zł
    >jak się zdziwiłem jak się okazało że na allegro mają ludziska nowe po 200

    Tylko jest maly niuans jak ze wszystkimi tanimi czesciami - ten nowy
    pasuje, czy wymaga paru godzin klniecia ..

    J.

  • 4. Data: 2010-07-19 23:57:52
    Od: newsy_gazeta <n...@g...pl>

    Rafał K. pisze:
> [...]
    > markuszow i kurow i podobne bo tam mowia ze takimi starszymi plastikami
    > to oni sie nie zajmuja i nie maja... Kto jeszcze zostaje ?

    na szrotach drogo uzywki, tyle, ze oryginaly
    nie lepiej kupic zamiennik za ~60-120pln? w Farexie np, do Forda to
    mozna zamowic/kupic w Auto-Bimot na Placu Bychawskim (do fiesty bralem
    ostatnio, tylny,z 60pln bodajze, smiesznie malo jakos), do forda Ka
    srodkowy jakos malo tez

  • 5. Data: 2010-07-20 11:11:46
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

> [...]
    > tylny,z 60pln bodajze, smiesznie malo jakos), do forda Ka srodkowy jakos

    IMHO nie, tanie zamienniki są na mrozie kruche jak plastikowe wiadro ;-)
    dojedziesz do zaspy i pęknie, oryginały są znacznie wytrzymalsze,

    brat