  • 1. Data: 2010-07-19 14:15:57
    Temat: ciezko pracujace sprzeglo hydrauliczne ...co jest?
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    Witajcie,
    przejechałem się ostatnio Vectrą B i sprzęgło w niej chodzi makabrycznie
    wręcz ciężko, gdyby tam była linka to bym powiedział że się zaciera w
    pancerzu i przy wciskaniu bardzo ciężko wchodzi (albo że właściciel jest
    pasjonatem sportów motorowych i dołożył sprężynę na pedał ), wraca
    normalnie, tyle, że tam jest pompa hydrauliczna, więc nie wiem co się
    dzieje,
    kończy się docisk? a może pompa lub wysprzęglik? płynu hamulcowego nie ubywa
    więc wycieków nie ma,
    auto ma coś > 260kkm,
    dzięki za sugestie,

    brat

  • 2. Data: 2010-07-20 12:41:09
    Od: raadaar <r...@g...com>

    On 19 Lip, 14:15, "bratPit[pr]" <k...@o...pl> wrote:
> [...]
    > dzieje,
    > kończy się docisk? a może pompa lub wysprzęglik? płynu hamulcowego nie ubywa

    Zaciera się pompka sprzęgła ? Kiedy ostatnio zmieniany był płyn
    hamulcowy, z przepłukaniem układu i powaznym odpowietrzeniem zarówno
    pompki jak i wysprzęglika ? O ile mam rację, wyjscia są dwa, wymiana
    całej pompki, lub regenaracja, która jest bardzo prosta, we własnym
    zakresie. O ile nie ma rys na gładzi cylinderka. Miałem podobny
    przypadek, w innym samochodzie, powodem był żur zamiast płynu
    hamulcowego. Potem w przeciągu roku zatarły się jeszcze trzy zaciski
    hamulcowe.