  • 1. Data: 2010-07-19 18:31:20
    Temat: [GwW] zaufany warsztat dla Toyoty
    Od: pwz <p...@o...eu>

    Witam!

    Proszę, polećcie mi jakiś dobry i zaufany = sprawdzony warsztat, w
    którym można zrobić pełny przegląd Toyoty przy 90 tys. km. Znajomy przed
    chwilą zadzwonił z prośbą o poradę, bo mu w ASO powiedzieli, że u nich
    będzie to kosztowało 1,4 tys. zł :-o Zatem ASO odpada.

    BTW: Czy to w ogóle możliwe? Tzn. taki koszt przeglądu? Przecież za 1400
    zł to bez mała można zrobić remont silnika chyba, a nie _przegląd_...

    Aha, fajnie by było, aby warsztat znajdował się w DC albo w okolicach...

    Pozdrawiam
    pwz

  • 2. Data: 2010-07-19 21:06:53
    Temat: Re: [GwW] zaufany warsztat dla Toyoty
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "pwz"

    [GwW] - no tego chyba nie rozgryzę :(

  • 3. Data: 2010-07-19 22:02:25
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@p...onet.pl>

    > [GwW] - no tego chyba nie rozgryzę :(

    Wklep w gugle - uda Ci się!

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327

  • 4. Data: 2010-07-19 22:02:27
    Od: "kurdybanek" <k...@n...plt>

> [...]
    >
    > BTW: Czy to w ogóle możliwe? Tzn. taki koszt przeglądu? Przecież za 1400
    > zł to bez mała można zrobić remont silnika chyba, a nie _przegląd_...

    W Poznaniu za taki przegląd zapłaciłem w ASO Toyoty połowę tej kwoty...

  • 5. Data: 2010-07-19 22:11:29
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "Adam 'Adak' Kępiński"

    > Wklep w gugle - uda Ci się!

    Hiahiahia - no faktycznie - ale łatwo nie było :)

    Pozdrówki.