  • 1. Data: 2013-02-13 22:36:28
    Temat: Gdzie w PL mozna kupic AMD Opteron
    Od: atm <...@v...pl>

    Konkretnie mam na mysli serie 6300 np: 6386?
    Jeszcze gdyby znalazla sie plyta dwuprocesorowa pod ten uklad,
    w miare wspolczesnie wyposazona.... to bylaby pelnia szczescia.
    Cos nie ciesza sie Opteronki zbyt wielka popularnoscia.

  • 2. Data: 2013-02-14 08:30:42
    Temat: Re: Gdzie w PL mozna kupic AMD Opteron
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    atm nabazgral(a):

> [...]
    > w miare wspolczesnie wyposazona.... to bylaby pelnia szczescia.
    > Cos nie ciesza sie Opteronki zbyt wielka popularnoscia.

    http://solar.actina.pl/kontakt

    Zadzwon bo wszystko jest na zamówienie. Z czego co widze to sa plyty Asusa
    albo Supermicro.

    --
    www.bezwypadkowy.net - Sprawdz historie auta i zobacz czy nie bylo wrakiem.
    www.automo.pl - Sprawdz VIN, wyposazenie, przebieg, historie wypadkowa.