  • 1. Data: 2010-01-05 20:41:44
    Temat: Gdzie web hosting
    Od: "Borneq" <b...@a...hidden.pl>

    Na jakim (najlepiej darmowym) serwerze można najlepiej umieścić swoją stronę html,
    dobrze by było gdyby był szybki dostęp przez FTP i przydała by sie obsługa FTP.
    Próbowałem na http://www.000webhost.com/ ale cały czas mam nieaktywne konto.

  • 2. Data: 2010-01-05 21:22:11
    Temat: Re: Gdzie web hosting
    Od: "monter.FM" <s...@m...fm>

    W dniu 2010-01-05 21:41, Borneq pisze:
> [...]
    dobrze by było gdyby był szybki dostęp przez FTP i przydała by sie obsługa FTP.

    http://60free.ovh.org/pl/products/free_60free_detail
    s.html ?

    --
    http://monter.FM
    Archiwum JW23, parodie, miksy muzyczne, polityczne, programowe...

  • 3. Data: 2010-01-05 22:19:07
    Od: "Borneq" <b...@a...hidden.pl>

    Użytkownik "monter.FM" <s...@m...fm> napisał w wiadomości
    > http://60free.ovh.org/pl/products/free_60free_detail
    s.html ?

    Gdy klikam "Załóż konto" to wyskakuje mi informacja że podana strona nie istnieje

  • 4. Data: 2010-01-05 22:55:49
    Od: "lamer" <l...@p...pl>

    Zdaje sie, ze ovh juz nie oferuje darmowych kont 60free.
    Tutaj jest lista 100 darmowych, ale nieco przeterminowana:
    http://walidator.info/?s=hostingi

    lamer

  • 5. Data: 2010-01-07 17:15:53
    Od: lapxz <l...@h...and.there>

    Borneq napisał:

    > Na jakim (najlepiej darmowym) serwerze można najlepiej umieścić swoją
    > stronę html, dobrze by było gdyby był szybki dostęp przez FTP i przydała
> [...]

    Spróbuj phpnet.us, jakiś czas temu coś u nich hostowałem i z tego co
    pamiętam było całkiem znośnie.

    --
    lapxz [at] bshellz.net

  • 6. Data: 2010-01-07 18:25:41
    Od: "Borneq" <b...@a...hidden.pl>

    Użytkownik "lapxz" <l...@h...and.there> napisał w wiadomości
    > Spróbuj phpnet.us, jakiś czas temu coś u nich hostowałem i z tego co
    > pamiętam było całkiem znośnie.

    Na razie spróbowałem www.luahosting.pl, podoba mi się tylko pewne kłopoty z
    weryfikacją przez SMS, dzwoniłem w tej sprawie

  • 7. Data: 2010-01-08 20:46:53
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2010-01-07 19:25, Borneq pisze:
    > Użytkownik "lapxz"<l...@h...and.there> napisał w wiadomości
    >
    > Na razie spróbowałem www.luahosting.pl, podoba mi się tylko pewne kłopoty z
    weryfikacją przez SMS, dzwoniłem w tej sprawie
    dużo userów na niego kiedyś narzekało, potrafił w swoim czasie przez
    tydzień blokować dostęp do panelu admina, może się coś zmieniło teraz