  • 11. Data: 2009-07-03 18:01:51
    Temat: Re: Gdzie zainstalowały się GoogleMaps?
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    Ewa pisze:

    > 1. Zależy mi na programie do czytania e-booków, w szczególności
    > w formacie .pdf.

    Nie polecę konkretnego bo nie używam, ale jak pamiętam
    miałem kiedyś taki programik co ładnie i płynnie przewijał
    tekst. Nie używam bo jak dla mnie to przesada i robienie też
    czegoś na siłę - czytanie e-booków na takich ekranikach 2"
    czy tam 2.2", odpuściłem...

    > 2. Nie ma na tej stronie nawet wzmianki o programie FontModifier.

    Nic dziwnego bo to jest Font Magnifier
    http://forum.symbianos.pl/viewtopic.php?f=68&t=10269
    &hilit=font

    --
    pzdr, Piotr M

  • 12. Data: 2009-07-03 19:20:29
    Od: "Ewa" <n...@z...com>

    > http://forum.symbianos.pl/viewtopic.php?f=68&t=10269
    &hilit=font
    Bardzo dziękuję.
    Zainstalowałam i ustawiłam na 125%. O wiele lepiej się czyta.

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 13. Data: 2009-07-03 21:21:53
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Ewa" <n...@z...com> napisał w wiadomości

    > Właśnie znalazłam. Były pod instalacje.

    A u mnie pod Aplikacje\Osobiste
    Ale inna Nokia - niemniej się naszukałem :)

    Feromon

    4214 (20090703) __________