  • 1. Data: 2009-03-14 17:06:50
    Temat: Gdzie znajdę?
    Od: Tata <k...@k...net.pl>

    Poszukuję instrukcji do płyty głównej:
    1. Acorp 6BX67.

    Poszukuję sterowników do klawiatur:
    1. Media-tech MT138G.
    2. Media-tech KE-9801.
    3. iBOX Office Keyboard. - Brak innych oznaczeń.

    Instrukcję (manual) płyty głównej jak i sterowników (driver) klawiatur
    szukałem w Google, ale instrukcji nie znalazłem, są tylko BIOS'y,
    sterowniki tylko w płatnej witrynie po 2,99 USD za sztukę. Jeżeli ktoś
    posiada możliwość pomocy, to będę zobowiązany za okazaną życzliwość.

    Z poważaniem
    MJ

  • 2. Data: 2009-03-14 18:53:07
    Temat: Re: Gdzie znajdę?
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "Tata" <k...@k...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 3. iBOX Office Keyboard. - Brak innych oznaczeń.
    >
    > Instrukcję (manual) płyty głównej jak i sterowników (driver) klawiatur

    to poszukaj na stronach producentów

  • 3. Data: 2009-03-14 19:29:29
    Od: pepe <m...@i...pl>

    On 14 Mar, 18:06, Tata <k...@k...net.pl> wrote: