  • 1. Data: 2009-03-14 16:34:14
    Temat: Monitory z tunerem TV
    Od: Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    Chcę się zapytać czy mając do wyboru taki monitor i oddzielny telewizor
    to co lepiej kupić i jaka jest jakość obrazu TV na takim monitorze , a
    może lepiej sam monitor + oddzielny tuner zewnętrzny ??

  • 2. Data: 2009-03-14 18:58:29
    Temat: Re: Monitory z tunerem TV
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "Gupik" <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl> napisał w wiadomości
    > Chcę się zapytać czy mając do wyboru taki monitor i oddzielny telewizor to
    > co lepiej kupić

    to lepiej kupić co tobie akurat pasuje

  • 3. Data: 2009-03-14 19:37:36
    Od: pepe <m...@i...pl>

    On 14 Mar, 17:34, Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl> wrote:
    > Chcę się zapytać czy mając do wyboru taki monitor i oddzielny telewizor
    > to co lepiej kupić i jaka jest jakość obrazu TV na takim monitorze

    Jakość średnia, do poduszki wystarczy, ale w dużym pokoju lepszy jest
    telewizor.