  • 1. Data: 2020-04-25 15:54:29
    Temat: Getin+Virgin - brak smsa
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Próbuję coś kupić przez net za pomocą karty Getinu -- i od wczoraj nie
    przychodzą mi sms-y do potwierdzenia.
    Sieć Virgin.

    Ma ktoś taki problem z tym bankiem?

  • 2. Data: 2020-04-27 10:24:57
    Temat: Re: Getin+Virgin - brak smsa
    Od: Trybun <L...@j...cb>

    W dniu 25.04.2020 o 15:54, r...@k...pl pisze:
    > Próbuję coś kupić przez net za pomocą karty Getinu -- i od wczoraj nie
    > przychodzą mi sms-y do potwierdzenia.
    > Sieć Virgin.
    >
    > Ma ktoś taki problem z tym bankiem?

    Tylko taki że przez kilka dni w zeszłym tygodniu nie mogłem się do banku
    dodzwonić. Po prostu nikt nie podnosił słuchawki.

  • 3. Data: 2020-04-27 21:54:14
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    Może w swoim profilu internetowym w banku nie podałeś, albo masz
    wpisany zły numer telefonu.

    > Tylko taki że przez kilka dni w zeszłym tygodniu nie mogłem się do banku
    > dodzwonić. Po prostu nikt nie podnosił słuchawki.

    Wchodziłeś na stronę banku? Może jest tam informacja, że bank nie działa,

  • 4. Data: 2020-04-28 09:54:46
    Od: Trybun <L...@j...cb>

    W dniu 27.04.2020 o 21:54, Animka pisze:

    > Może w swoim profilu internetowym  w banku nie podałeś, albo masz
    > wpisany zły numer telefonu.

    > Wchodziłeś na stronę banku? Może jest tam informacja, że bank nie działa,

    Nie, numer banku był dobry a na jego stronie próżno było szukać jakichś
    komunikatów/ogłoszeń. Myślę  że po prostu zrobili sobie wolne i z
    jakiegoś powodu zapomnieli powiadomić o tym klientów.

  • 5. Data: 2020-04-28 14:13:24
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-04-28 o 09:54, Trybun pisze:

    > Nie, numer banku był dobry a na jego stronie próżno było szukać jakichś
    > komunikatów/ogłoszeń. Myślę  że po prostu zrobili sobie wolne i z
    > jakiegoś powodu zapomnieli powiadomić o tym klientów.

    Nie nr.banku tylko Twój numer telefonu. Czy zgadza się z tym numerem na
    którym chcesz odbierać sms-y z banku. Sprawdż na swoim profilu.
    Jeśli chodzi o przelewy i numery hasła do potwierdzenia przelewu to bank
    na pewno działa.

  • 6. Data: 2020-04-29 10:30:30
    Od: Trybun <L...@j...cb>

    W dniu 28.04.2020 o 14:13, Animka pisze:

> [...]
    > na którym chcesz odbierać sms-y z banku. Sprawdż na swoim profilu.
    > Jeśli chodzi o przelewy i numery hasła do potwierdzenia przelewu to

    Chcesz powiedzieć że gdy ja się chcę skontaktować z bankiem to liczy się
    się numer telefonu spod którego ja do nich dzwonię?

  • 7. Data: 2020-04-29 10:52:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >Chcesz powiedzieć że gdy ja się chcę skontaktować z bankiem to liczy
    >się się numer telefonu spod którego ja do nich dzwonię?

    Czeste. Maja identyfikacje numeru, to maja wstepna identyfikacje
    klienta.

    J.

  • 8. Data: 2020-04-29 14:23:07
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Chyba się wyjaśniło (bo zeznania banku są niejasne).

    Przy deaktywacji naklejki MC usunięto mój numer również z karty Visa (czyli
    ogólnie ze wszystkich dwóch usług 3D Secure).

    Ogólnie reklamację nie bardzo chcą obsłużyć, mam iść do banku/zadzwonić i
    włączyć od nowa.

  • 9. Data: 2020-04-29 15:15:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik radekp napisał w wiadomości grup
    com...
> [...]
    >(czyli
    >ogólnie ze wszystkich dwóch usług 3D Secure).
    >Ogólnie reklamację nie bardzo chcą obsłużyć, mam iść do

    Czyli wina banku ... a dzis w Sejmie aferka, bo "z winy operatora"
    czesc poslow nie dostala SMS z kodami do glosowania.
    Wiec i tak sie zdarza.
    Ciekawe co za operator.

    J.

  • 10. Data: 2020-04-29 19:57:16
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-04-29 o 10:30, Trybun pisze:

    > Chcesz powiedzieć że gdy ja się chcę skontaktować z bankiem to liczy się
    > się numer telefonu spod którego ja do nich dzwonię?

    Numer telefonu, który masz w profilu swojego Banku, na który wysyłane są
    sms-y czy kody z Banku