  • 1. Data: 2024-04-14 12:25:19
    Temat: Re: Głośniki
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 14.04.2024 o 12:49, Animka pisze:
    > Może to padł kabel z wtyczką, ale i tak mi nikt tych głośników nie naprawi.

    Nie masz syna ani konkubenta aby do tego zajrzał?

  • 2. Data: 2024-04-14 12:40:47
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 14 Apr 2024 12:49:40 +0200, Animka napisał(a):

    > ale i tak mi nikt tych głośników
    > nie naprawi.

    I tu się mylisz :) Jak chcesz, wyślij mi te głośniki to ci naprawię
    całkiem darmo. Zapłacisz tylko koszt wysyłki w obie strony, paczkomatem
    jakieś 30 zł. Jak jesteś zainteresowana, to napisz na priv, mój adres
    mailowy jest OK.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 3. Data: 2024-04-14 12:49:40
    Temat: Głośniki
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    Witam,
    Potrzebuję dobrze grające głośniki (2)do komputera o szerokości do 14
    cm.Podłączane do gniazdka w ścianie, czyli z wtyczką do prądu oraz
    wtyczkami chinch do głośnika. Głośnik jednen z drugim powinien był
    połączony kabelkiem.

    Wszędzie gdzie patrzę to głośniko albo na USB albo do Bluetooth, a ja
    takich nie chcę.
    Miałam do tej pory głośniki kupione jeszcze w Optimusie - bardzo
    ciężkie, ale świetne. NTrust Soundwawe 20. Teraz mi padły, nie włączają
    się. Zawsze po włączeniu zapalało się małe czerwone światełko. Teraz
    martwe. Może to padł kabel z wtyczką, ale i tak mi nikt tych głośników
    nie naprawi.
    Proszę, jak ktoś wie gdzie kupić normalne głośniki do komputera o
    podpowiedż.
    W laptopie mam jako tako dobry dżwięk, ale to nie to co oddzielne
    głośniki. Te miałam do komputera.

    --
    animka

  • 4. Data: 2024-04-14 14:22:15
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:uvg8rm$1lv31$1@news.icm.edu.pl>
    user Animka pisze tak:

> [...]
    > włączają się. Zawsze po włączeniu zapalało się małe czerwone
    > światełko. Teraz martwe. Może to padł kabel z wtyczką, ale i tak

    Wygląda na cos prostego do naprawy. Nie ma zasilania.
    Warto naprawić.

    --
    Piter

    #kradno ale sie dzielo

  • 5. Data: 2024-04-14 15:59:47
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 14.04.2024 o 14:22, PiteR pisze:
    > in <news:uvg8rm$1lv31$1@news.icm.edu.pl>

    > Wygląda na cos prostego do naprawy. Nie ma zasilania.
    > Warto naprawić.

    Pewnie w kablu przyłączeniowym coś się urwało.
    Z potencjometrem to już od dawna był problem i gimnastykowałam się z
    ustawieniem, żeby obydwa głośniki grały.

    --
    animka

  • 6. Data: 2024-04-14 16:57:32
    Od: _Master_ <...@...pl>

    https://www.facebook.com/kabaretnazywo/videos/kabare
    t-moralnego-niepokoju-suwak-m%C5%82odzi-i-moralni-2/
    651607676679066/

    ;-)

    U mnie za głośniki robi Condor.

    Często na taką "awarię" pomaga pierdolnięcie w obudowę.

    Próbowałaś ;-)

  • 7. Data: 2024-04-14 22:45:57
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    W dniu 14.04.2024 o 16:57, _Master_ pisze:

    > Często na taką "awarię" pomaga pierdolnięcie w obudowę.
    >
    > Próbowałaś ;-)

    Te głośniki nie mają wbudowanych wzmacniaczy lampowych, tylko zasilacz z
    wyschniętymi kondensatorami elektrolitycznymi. Walenie nic nie da.
    --
    Olek

  • 8. Data: 2024-04-14 22:57:25
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

> [...]
    > podpowiedż.
    > W laptopie mam jako tako dobry dżwięk, ale to nie to co oddzielne

    Ze dwadzieścia propozycji w przedziale 10-50 RMS, oczywiście takim
    deklarowanym przez majfrendów:

    https://www.morele.net/kategoria/glosniki-komputerow
    e-6/,,,,,,,p,0,,,,29753O941526,30811O1044522,48829O1
    687242,29754O!4779/1/?noi
    --
    Olek

  • 9. Data: 2024-04-14 23:06:44
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 14 Apr 2024 12:49:40 +0200, w <uvg8rm$1lv31$1@news.icm.edu.pl>, Animka
    <a...@t...wp.pl> napisał(-a):

    > Wszędzie gdzie patrzę to głośniko albo na USB albo do Bluetooth, a ja
    > takich nie chcę.

    Te na USB to najczęściej tylko zasilanie, a wtyczkę masz tradycyjną (jack, a
    nie cinch).

  • 10. Data: 2024-04-14 23:12:49

    Sun, 14 Apr 2024 22:57:25 +0200, w <uvhfvl$i5s$1$Olek@news.chmurka.net>, Olek
    <o...@p...onet.pl> napisał(-a):

> [...]
    > deklarowanym przez majfrendów:
    >
    > https://www.morele.net/kategoria/glosniki-komputerow
    e-6/,,,,,,,p,0,,,,29753O941526,30811O1044522,48829O1

    https://www.morele.net/glosniki-komputerowe-dell-del
    l-flat-panel-soundbar-czarny-11232275/

    A te w jaki sposób są zasilane? Skoro USB nie (wg specyfikacji), to prund
    ścianowy?