  • 1. Data: 2024-04-15 11:24:12
    Temat: Laptop LG (gram) -- boot menu
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Jaka jest tam kombinacja do uruchomienia boot menu?
    Raz mi się udało klepiąc na oślep, ale teraz żaden znany klawisz Fx nie chce
    zadziałać.

  • 2. Data: 2024-04-15 15:16:11
    Temat: Re: Laptop LG (gram) -- boot menu
    Od: Tasiorsa <"tasiorsa!"@poczta.fm>

    W dniu 2024-04-15 o 11:24, r...@k...pl pisze:
    > Jaka jest tam kombinacja do uruchomienia boot menu?
    > Raz mi się udało klepiąc na oślep, ale teraz żaden znany klawisz Fx nie chce
    > zadziałać.

    https://www.youtube.com/watch?v=458n_opB4zw

    Krzysztof aka Tasiorsa

  • 3. Data: 2024-04-15 16:09:17

    Mon, 15 Apr 2024 15:16:11 +0200, w <uvj9as$8ns$1$Tasiorsa@news.chmurka.net>,
    Tasiorsa <"tasiorsa!"@poczta.fm> napisał(-a):

    > https://www.youtube.com/watch?v=458n_opB4zw

    Dzięki.
    Najlepsze, że to oglądałem, ale umknął mi fragment z F10.