  • 11. Data: 2017-02-27 23:29:08
    Temat: Re: Głośniki do komputera
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    ja mam głośniki samochodowe, dwudrożne za 99zł wbudowane w boki biurka.
    zasilanie z usb, (może też być z zasilacza kompa) sam wzmacniacz,
    włącznik kompa i regulacja głośności w malutkim pudełku pod monitorem
    (komp stoi 2 metry dalej w szafce). Regulacja głośności "sprzętowa"
    czasami się bardzo przydaje.

    ToMasz

  • 12. Data: 2017-02-28 11:24:52
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

    Chłopak pyta jakie kupić małe głośniki komputerowe, a wy mu radzicie aby
    zrobił je sobie sam niczym pomysłowy Dobromir, albo kupił duży system
    audio :-).

  • 13. Data: 2017-02-28 12:00:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ToMasz t...@p...fm.com.pl ...

> [...]
    > włącznik kompa i regulacja głośności w malutkim pudełku pod monitorem
    > (komp stoi 2 metry dalej w szafce). Regulacja głośności "sprzętowa"

    Dziękuje za sugestie ale tego typu DIY nie wchodzi w rachubę.

    Ale z ciekawości... zasilane z USB? To jaką to ma moc? Bo usb to jakies
    2,5W... a zalinkowane sprzety maja po 50W...
    Ocywiście moc to nie wszystko ale...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Z dalszych eksperymentów zrezygnował." Mark Twain

  • 14. Data: 2017-02-28 13:01:02
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Skylla s...@n...op.pl ...

    > Chłopak pyta jakie kupić małe głośniki komputerowe, a wy mu radzicie aby
    > zrobił je sobie sam niczym pomysłowy Dobromir, albo kupił duży system
    > audio :-).

    :)
    kazda porada jest dobra, ale to rzeczywiście ma być coś gotowego.

    Juz kupiłem - zobaczymy co ten sprzecik potrafi :)
    Genius SP-HF1800A

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Stanęliśmy na skraju przepaści,

  • 15. Data: 2017-02-28 14:30:56
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-02-28 o 12:00, Budzik pisze:

    > Dziękuje za sugestie ale tego typu DIY nie wchodzi w rachubę.
    >
    > Ale z ciekawości... zasilane z USB? To jaką to ma moc? Bo usb to jakies
    > 2,5W... a zalinkowane sprzety maja po 50W...
    > Ocywiście moc to nie wszystko ale...

    Kup, rozbierz i sprawdź ile mocy jest w stanie dać zasilacz
    wbudowany w te sprzęty po 50W. Będziesz zdziwiony. :-)

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2017-02-28 17:11:34
    Od: "BUNIEK" <m...@i...pl>

    >Co możecie polecić do komputera do słuchania radia internetowego, muzyki,
    >ebooków etc?
    >Myslę, że raczej 2.0, ze wzgledu na miejsce na polce, muzykę.

    Z czystym sumieniem

    JBL Pebble
    https://i.ytimg.com/vi/ra7PKnRQe8s/maxresdefault.jpg

    Buniek

  • 17. Data: 2017-02-28 18:21:47
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-02-28 o 17:11, BUNIEK pisze:

    > Z czystym sumieniem

    Jak ktoś w tym wątku już zauważył:
    "Ale z ciekawości... zasilane z USB? To jaką to ma moc? Bo usb to
    jakies 2,5W...". A moc wzmacniacza to 60W.
    http://audio.com.pl/newsy/sprzetowe/9186-glosniki-jb
    l-pebbles
    Na stronie producenta mocy nie znalazłem. :-)

    Pozdrawiam

  • 18. Data: 2017-02-28 19:23:54
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 28.02.2017 o 12:00, Budzik pisze:
> [...]
    >
    > Ale z ciekawości... zasilane z USB? To jaką to ma moc? Bo usb to jakies
    > 2,5W... a zalinkowane sprzety maja po 50W...

    w kompie, gdzie audio jest na płycie, a zasilanie z zasilacza pc (usb)
    niema sensu dawać audiofilskich głośników i super wzmacniacza. Wczoraj
    właśnie przyszedł mi wzmacniacz klasy d (cyfrowy) o mocy 2x10w, gdzie
    sam układ wzmacniacza ma wielość paznokcia. radiatorek jest tylko dla
    poprawy wyglądu bo układ klasy d nie grzeje się praktycznie wcale.
    moc.... moc wzmacniacza jest z dużym zapasem, nie do uzyskania z usb,
    ale ja miałem równie ważne ninne kryterium wyboru. sprzętowa regulacja
    głośności - czyli potencjometr z dużą gałką.
    ToMasz

  • 19. Data: 2017-02-28 20:00:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik RadoslawF radoslawfl@spam_wp.pl ...

    > Kup, rozbierz i sprawdź ile mocy jest w stanie dać zasilacz
    > wbudowany w te sprzęty po 50W. Będziesz zdziwiony. :-)

    Być moze, sprawdze z ciekawości miernikiem.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "W demokracji wolno głupcom głosować,

  • 21. Data: 2017-02-28 20:28:35
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > ale ja miałem równie ważne ninne kryterium wyboru. sprzętowa regulacja
    > głośności - czyli potencjometr z dużą gałką.

    Ok, ale skąd pomysl, ze ja chce zasilania z USB?
    Albo ze głosniki podłączone do kompa musza czerpać zasilanie z USB?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kpić z filozofii to filozofować naprawdę."