  • 20. Data: 2017-02-28 20:28:35
    Temat: Re: Głośniki do komputera
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Jak ktoś w tym wątku już zauważył:
    > "Ale z ciekawości... zasilane z USB? To jaką to ma moc? Bo usb to
    > jakies 2,5W...". A moc wzmacniacza to 60W.
    > http://audio.com.pl/newsy/sprzetowe/9186-glosniki-jb
    l-pebbles
    > Na stronie producenta mocy nie znalazłem. :-)

    Mysle, ze zadnej magii tu nie ma - 2,5W to maks.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Windows 95 - 32bit extensions and a graphical shell for a 16bit patch

  • 22. Data: 2017-02-28 22:52:04
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 28.02.2017 o 20:28, Budzik pisze:
    > Użytkownik ToMasz t...@p...fm.com.pl ...

    > Ok, ale skąd pomysl, ze ja chce zasilania z USB?
    > Albo ze głosniki podłączone do kompa musza czerpać zasilanie z USB?

    to wygodne. jak komp gaśnie, to głośniki gasną. nie biorą prądu i nie
    pierdzą jak przychodzi rozmowa gsm
    ToMasz

  • 23. Data: 2017-03-01 07:00:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ToMasz t...@p...fm.com.pl ...

    > to wygodne. jak komp gaśnie, to głośniki gasną. nie biorą prądu i nie
    > pierdzą jak przychodzi rozmowa gsm

    Ale 2,5W...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic tak nie obnaża ludzkiego charakteru, jak obrażanie się

  • 24. Data: 2017-03-02 00:36:37
    Od: "BUNIEK" <m...@i...pl>

> [...]
    >http://audio.com.pl/newsy/sprzetowe/9186-glosniki-j
    bl-pebbles
    >Na stronie producenta mocy nie znalazłem. :-)

    Na koncerty to nie jest, ale rozwaliła mnie jakość dźwięku jak na takie
    maleństwa, dlatego je polecam.
    Graja zdecydowanie lepiej niz. logitechy i creative za podobne pieniądze,
    oczywiście mają mniej dołu jakby porównywać je do zestawów 2.1, ale wszystko
    maja jakoś tak po równo.
    Ze sie powtórzę - grają bardzo dobrze, czasami mam wrażenie ze są bardziej
    szczegółowe niż moje ONKYO z KEF`ami 305
    proponuje gdzieś posłuchać inaczej głośników nie można kupić.

    BUNIEK

  • 25. Data: 2017-03-02 12:26:18
    Od: TurboPascal <t...@g...com>

    W dniu wtorek, 28 lutego 2017 12:00:46 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:

    > Ale z ciekawości... zasilane z USB? To jaką to ma moc? Bo usb to jakies
    > 2,5W... a zalinkowane sprzety maja po 50W...
    > Ocywiście moc to nie wszystko ale...

    Jakie tam 2.5W? W 5V i 0.25A na kanał muszą się zmieścić obie połówki sinusoidy:
    P=5/2.83*0.25/2.83=156mW na kanał, przy czym oporność/impedancja głośnika musi mieć
    niespotykaną wartość 5/0.25=20? (dla 8? otrzymamy 62.5mW). Oczywiście z 5V można w
    prosty stosunkowo sposób zrobić np. +/-10V - moc sięgnie już 0.25W na kanał, ale
    potrzebne byłyby głośniki 20/0.25=80?. Jednym słowem: nie pomogą wymyślne obudowy i
    nowatorskie technologie - będą to w dalszym ciągu tylko bzyczki.

  • 26. Data: 2017-03-02 12:34:30
    Od: TurboPascal <t...@g...com>

    W dniu czwartek, 2 marca 2017 12:26:20 UTC+1 użytkownik TurboPascal napisał:

    > Oczywiście z 5V można w prosty stosunkowo sposób zrobić np. +/-10V - moc sięgnie
    > już 0.25W na kanał, ale potrzebne byłyby głośniki 20/0.25=80?.

    ERRATA - naturalnie powinno być "moc sięgnie już 0.62W na kanał"

  • 27. Data: 2017-03-06 09:55:34
    Od: Marek <t...@f...pl>

    W dniu 2017-02-27 o 11:41, Budzik pisze:
> [...]
    > ebooków etc?
    >
    > Myslę, że raczej 2.0, ze wzgledu na miejsce na polce, muzykę.

    lepsze-glosniki-do-250-
    > zl-83815
    > http://tiny.pl/gf53t
    >
    > https://allegro.pl/artykul/test-glosnikow-creative-g
    igaworks-t20-series-ii-
    > moc-w-malej-obudowie-32707
    > http://tiny.pl/gf53r
    >
    > Cos innego?
    >
    > Cena do 250zł.

    Najlepiej podłączyć wieżyczkę i kolumienki, jak najdalej od sprzętu
    audio dedykowanego do peceta.

    --
    Pzdr.
    Marek

  • 28. Data: 2017-03-06 10:23:53
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

    > Juz kupiłem - zobaczymy co ten sprzecik potrafi :)
    > Genius SP-HF1800A

    To teraz napisz małą recenzję, może się komuś przyda.

  • 29. Data: 2017-03-12 12:24:25
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Skylla s...@n...op.pl ...

    > To teraz napisz małą recenzję, może się komuś przyda.

    :)
    No wiec tak:
    - jeżeli chodzi o jakośc wykonania, czystośc dzwięku etc - nie mam
    zastrzeżen. No moze niebieska dida niepotrzebnie wali po oczach jak halogen
    czy przy wyłączaniu jest taki nieprzyjemny dzwiek (takie stukniecie) ale to
    detale.

    Natomiast problemem jest poziom głośności.
    Podłączyłem do kompa, w kompie głosnosc na maks (karta muzyczna na płycie),
    w głośnikach głosnosc na maks i grają po prostu srednio.
    Podlączyłem miernik - pobieraja 10-12W.

    Włączyłem jakies radiona tuba fm - jest lepiej i głośniej - ale nadal pobór
    mocy maks 23W.

    W zwiazku z czym nasuwa się pytanie - czy poziom głosności i pobieranej
    mocy zalezy od poziomu głośności przekazywanego via przewód jack?

    Ogólnie raczej będę je oddawał, chociaz w chwili wolnego czasu chce je
    jeszcze testowo podłączyć do aplitunera denon. Musze zobaczyc czy tam jest
    jakies sensowne wyjście.

    Ta sprawa z poziomem głośności który wychodzi na jacka frapuje mnie.
    Jak to jest?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jaki jest szczyt odwagi???

  • 30. Data: 2017-03-15 19:01:02
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Budzik b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj ...

    > Ta sprawa z poziomem głośności który wychodzi na jacka frapuje mnie.
    > Jak to jest?

    Nikt nie wie?

    Tak czy siak - zona stwierdziła, ze moze rzeczywiście zamiast samych
    głosników, wstawimy jakas miniwieze, która z jednej strony bedzie sensownie
    grać, z drugiej bedzie miała np. radio.

    Czy takie miniwieze ktore maja bluetootha umozliwiaja odtwarzanie dzwieku z
    komputera bezprzewodowo?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Istota, która przez całe życie tworzyła pewne określone wyobrażenie