  • 1. Data: 2017-02-27 11:41:02
    Temat: Głośniki do komputera
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Co możecie polecić do komputera do słuchania radia internetowego, muzyki,
    ebooków etc?

    Myslę, że raczej 2.0, ze wzgledu na miejsce na polce, muzykę.

    Poczytałem rekomendacje allegro.
    https://allegro.pl/artykul/test-microlab-b77-2-0-naj
    lepsze-glosniki-do-250-
    zl-83815
    http://tiny.pl/gf53t

    https://allegro.pl/artykul/test-glosnikow-creative-g
    igaworks-t20-series-ii-
    moc-w-malej-obudowie-32707
    http://tiny.pl/gf53r

    Cos innego?

    Cena do 250zł.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Człowiek... to jedyne zwierzę, które się rumieni.

  • 2. Data: 2017-02-27 11:53:50
    Temat: Re: Głośniki do komputera
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

    W dniu 2017-02-27 o 11:41, Budzik pisze:
    > Co możecie polecić do komputera do słuchania radia internetowego, muzyki,
    > ebooków etc?

    Od wielu lat mam T20 i jestem zadowolony. Są małe, łatwo dostępne
    regulatory i wyłącznik, wściekłą diodę do zasłonięcia ;-) i grają bardzo
    dobrze.

  • 3. Data: 2017-02-27 13:23:45
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 27 Feb 2017 10:41:02 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > Cos innego?
    >
    > Cena do 250zł.

    Jasne. Idź na giełdę (ewent. na Allegro czy OLX) i kup dwie minimum
    dwudrożne kolumny o objętości przynajmniej 15 l oraz używany
    wzmacniacz/wieżę. Wydasz ze 200 zł i przynajmniej będzie coś słychać.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 4. Data: 2017-02-27 15:00:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Jacek Maciejewski j...@g...pl ...

    > Jasne. Idź na giełdę (ewent. na Allegro czy OLX) i kup dwie minimum
    > dwudrożne kolumny o objętości przynajmniej 15 l oraz używany
    > wzmacniacz/wieżę. Wydasz ze 200 zł i przynajmniej będzie coś słychać.

    Troche kłopot z wielkościa.
    Ale zakładając ze wymyslę jakąs połke - mozesz polecic coś konkretnego z
    allegro?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Krowa w sklepie: 'Poproszę mączkę kostną. 20 kilo, jak szaleć, to szaleć!'

  • 5. Data: 2017-02-27 15:18:59
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 27 Feb 2017 14:00:47 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > Użytkownik Jacek Maciejewski j...@g...pl ...

    > Troche kłopot z wielkościa.
    > Ale zakładając ze wymyslę jakąs połke - mozesz polecic coś konkretnego z
    > allegro?

    No wiesz? Mam kopać dla ciebie na Allegro? :) Najpierw ty pokop, daj
    parę linków to się ustosunkuję :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 6. Data: 2017-02-27 16:00:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Jacek Maciejewski j...@g...pl ...

    > No wiesz? Mam kopać dla ciebie na Allegro? :) Najpierw ty pokop, daj
    > parę linków to się ustosunkuję :)

    Myslałem, ze sa jakies wyprzedazowe no brainery. :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jesteś tak dumny ze swej inteligencji jak skazaniec, dumny,

  • 7. Data: 2017-02-27 19:16:18
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 27.02.2017 o 11:41, Budzik pisze:
    > Co możecie polecić do komputera do słuchania radia internetowego, muzyki,
    > ebooków etc?
    zobacz czy nie masz miejsca w biurku na wstawienie głośników
    samochodowych. osobno cyfrowy wzmacniacz za 2 usd.

    ToMasz

  • 8. Data: 2017-02-27 20:38:22
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-02-27 o 11:41, Budzik pisze:
    > Co możecie polecić do komputera do słuchania radia internetowego, muzyki,
    > ebooków etc?
    >
    > Myslę, że raczej 2.0, ze wzgledu na miejsce na polce, muzykę.

    Radził bym 2+1. Głośniki mogą być mniejsze ale z subwoferem
    którego i tak stawiasz na podłodze.
    Do tego pilot (może być na kablu), nie zawsze wygodnie jest
    sięgać łapką do pokrętła na głośniku.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2017-02-27 21:33:40
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 27 Feb 2017 20:38:22 +0100, RadoslawF napisał(a):

    > Do tego pilot (może być na kablu), nie zawsze wygodnie jest
    > sięgać łapką do pokrętła na głośniku.

    Masz już pilota przed nosem - klawiaturę. Wystarczy zdefiniować skrót
    klawiaturowy do regulacji głośności i już nie trzeba szukać gwałtem
    dodatkowego pudełka które ci się zawieruszy gdy najbardziej potrzebne.
    A poza tym, 2+1 będzie droższy niż 2 :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 10. Data: 2017-02-27 21:37:43
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Masz już pilota przed nosem - klawiaturę. Wystarczy zdefiniować skrót
    > klawiaturowy do regulacji głośności i już nie trzeba szukać gwałtem
    > dodatkowego pudełka które ci się zawieruszy gdy najbardziej potrzebne.

    Z niektórymi "programami" to nie zadziała. Pilot jest pewniejszy.
    A jak jesteś bałaganiarz i gubisz to kup "pilota z kablem".

    > A poza tym, 2+1 będzie droższy niż 2 :)

    Są droższe, są tańsze, jaki wybierzesz taki będziesz miał.