    From: Jamnior <w...@t...cy>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Glosniki do zawieszania na LCD
    Date: Sun, 22 Mar 2009 16:47:52 +0430

    Witam
    Kiedys, gdzies (w internecie) widzialem glosniki komputerowe z
    mozliwoscia *zawieszenia* ich na monitorze lcd.
    Poniewaz drastycznie zmniejszyla mi sie powierzchnia uzytkowa na
    biurku,szukam takich wlasnie glosnikow. Problem polega na tym ze nie
    moge nic wygooglowac. Wiem ze jakosc dzwieku jest niska, ale nie jestem
    audiofilem. Ktos moze widzial cos podobnego?.
    Bede wdzieczny za jakikolwiek trop.

    Jamnior
    Uwaga !!! adres zaROTowany