  • 1. Data: 2009-03-22 12:17:52
    Temat: Glosniki do zawieszania na LCD
    Od: Jamnior <w...@t...cy>

    Witam
    Kiedys, gdzies (w internecie) widzialem glosniki komputerowe z
    mozliwoscia *zawieszenia* ich na monitorze lcd.
    Poniewaz drastycznie zmniejszyla mi sie powierzchnia uzytkowa na
    biurku,szukam takich wlasnie glosnikow. Problem polega na tym ze nie
    moge nic wygooglowac. Wiem ze jakosc dzwieku jest niska, ale nie jestem
    audiofilem. Ktos moze widzial cos podobnego?.
    Bede wdzieczny za jakikolwiek trop.

    Jamnior
    Uwaga !!! adres zaROTowany

  • 2. Data: 2009-03-22 14:41:45
    Temat: Re: Glosniki do zawieszania na LCD
    Od: Jamnior <w...@t...cy>

    animka pisze:

    > Na ścianie lepiej powiesić.

    Czytaj ze zrozumieniem, nie o to pytalem.

    Jamnior
    Uwaga !!! adres zaROTowany

  • 3. Data: 2009-03-22 16:34:30
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    --
    animka

  • 4. Data: 2009-03-22 19:05:48
    Od: "Gil" <g...@N...gazeta.pl>

    Jamnior <w...@t...cy> napisał(a):

    > Czytaj ze zrozumieniem, nie o to pytalem.

    Dostałes dobrą radę jak napisałeś, że nie masz miejsca na biurku.
    Możesz szukać takich głośników między urządzeniami do mobilnych PC. Trochę
    jest tego badziewia. Ale to beda pierdziawki gorsze niż wbudowane w monitor.
    Ja jakbym nie miał miejsca na biurku to bym powiesił na ścianie.

  • 5. Data: 2009-03-22 21:04:58
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Gil pisze:

    > Ja jakbym nie miał miejsca na biurku to bym powiesił na ścianie.

    Ja ma kiepską ścianę przed biurkiem i na ścianie głośniki by się nie
    utrzymały(zresztą ciężkie są), to postawiłam na półce (o szerokości
    biurka) pod biurkiem i też fajnie jest. Na tej półce oprócz głośników
    jeszcze mieści sią skaner, bramka no i oczywiście komputer.

    --
    animka

  • 6. Data: 2009-03-22 21:22:54
    Od: "Gil" <g...@N...gazeta.pl>

    animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał(a):
    Na tej półce oprócz głośników
    > jeszcze mieści sią skaner, bramka no i oczywiście komputer.

    Jak bramka?

  • 7. Data: 2009-03-22 22:01:10
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Gil pisze:
    > animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał(a):
    > Na tej półce oprócz głośników
    >>
    > Jak bramka?

    Normalna, do telefonu Voip.

    --
    animka

  • 8. Data: 2009-03-23 08:01:55
    Od: "BETON" <b...@m...pl>

    Użytkownik "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Normalna, do telefonu Voip.
    >

    > --
    > animka

    Gdyby było to takie oczywiste to powinno byc przynajmniej tutaj
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Bramka

    wiec jeżeli juz piszesz bramka to pisz "bramka voip"
    jako całosc dopiero ma znaczenie.

  • 9. Data: 2009-03-23 08:43:16
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    BETON pisze:

    > Gdyby było to takie oczywiste to powinno byc przynajmniej tutaj
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Bramka

    LOL

    > wiec jeżeli juz piszesz bramka to pisz "bramka voip"
    > jako całosc dopiero ma znaczenie.

    ok

    --
    animka