  • 1. Data: 2010-07-10 22:34:49
    Temat: Glosniki przednie w pugu 307
    Od: "Kenny" <kenny333[nasz przodek]o2.pl>

    Witam,

    Ojczulek chcialby zmienic przednie glosniki w pugu 307 na lepsze.
    Wykoncypowal takie cos:

    GŁOŚNIKI HELIX DB 62.1

    * Średnica woofera: 165 mm
    * Głośniki 2-drożne, komponentowe
    * Moc RMS/Max: 50/100 W
    * Impedancja: 4 ohm
    * Pasmo przenoszenia: 60-22 000 Hz
    * Efektywność: 91 dB
    * Częstotliwość podziału: 4,0 kHz
    * Polipropylenowa membrana woofera
    * Głębokość montażu: 61 mm
    * Średnica głośnika wysokotonowego: 25 mm
    * Zewnętrzna zwrotnica

    Głośniki niskotonowe - 2szt.
    Głośniki wysokotonowe - 2szt.
    Zwrotnice - 2szt.
    Maskownice - 2szt.
    Przewody, wkręty

    Nie bedzie problemow z montazem? A przy okazji bedzie sie dalo odczuc zmiane
    na lepsze? Narzeka, ze na fabrycznych ciezko jakiekolwiek basy wydobyc.
    Wyczytalem, ze drzwi sa slabo wytlumione i to dlatego - prawda to?

    Ale najwazniejsze czy da sie zamontowac - moze jak bedzie mial nowe, to
    jakiekolwiek by nie byly, odczuje lepszy odbior :)

    Pozdr.
    Kenny

  • 2. Data: 2010-07-10 22:39:03
    Temat: Re: Glosniki przednie w pugu 307
    Od: to <t...@a...xyz>

    Kenny wrote:

> [...]
    > zmiane na lepsze? Narzeka, ze na fabrycznych ciezko jakiekolwiek basy
    > wydobyc. Wyczytalem, ze drzwi sa slabo wytlumione i to dlatego - prawda

    Pewnie prawda, więc przy montażu lepszych głośników trzeba też wytłumić
    drzwi.

  • 3. Data: 2010-07-12 10:07:41
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Kenny pisze:
    > Nie bedzie problemow z montazem? A przy okazji bedzie sie dalo odczuc
    > zmiane na lepsze? Narzeka, ze na fabrycznych ciezko jakiekolwiek basy
    > wydobyc.

    wygłuszenie drzwi, montaż głośników na dystansach z MDF, do tego
    odpowiednie przewody, najlepiej pod całość podłączyć dobry wzmacniacz, a
    z tyłu zabudować głośnik niskotonowy. (nie jestem zwolennikiem skrzyń
    zajmujących cenne miejsce w bagażniku) Efekt powinien być zadowalający.

    --
    krzysiek82