  • 1. Data: 2019-07-29 14:28:44
    Temat: Grecja - karta sim z internetem
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    Cześć.

    Gdzie w Grecji można kupić sim z internetem i rejestracją? W każdym
    kiosku czy tylko w salonach firmowych? Bardziej martwi mnie ta
    rejestracja, czy przeprowadzają ją na zadupiach czy musze biegać do
    większych salonów?

    Typ karty jest drugorzędny, obejrzałem Wind, Vodafone i w zasadzie bez
    znaczenia, róznice nie są dla mnie istotne.

    PS. Tak mam internet w roamingu, ale ponieważ będziemy zaiwaniać z
    nawigacją obawiam się że szybko stopnieje do 0.

  • 2. Data: 2019-07-29 16:43:36
    Temat: Re: Grecja - karta sim z internetem
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 29/07/2019 16:34, "Vá ou vai a merda" <a...@i...invalid> wrote:
    > Np. http://bit.ly/2Kes6Vi

    Tak wiem, ale w moim przypadku (Zakynthos) salony są tylko w mieście do
    którego mam z buta z 10km. Za to obok mnie będzie salonik prasowy z
    napisem "sim cards". Kupie tam i zarejestruje? Czy tylko kupie?

  • 3. Data: 2019-07-29 17:18:21
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 29/07/2019 17:06, "CaerSobreUnÁrbol" > Rowerem: http://bit.ly/2Ka5dSV
    Niestety to dalej nie odpowiada na pytanie czy rejestrują w małych kioskach.