  • 1. Data: 2019-07-30 22:52:53
    Temat: app nie zgadza się na zapis na karcie SD (a ma to w opcjach)
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    android 5.1.1, (niby) jest mozliwosc zapisu na karcie sd przez aplikacje -
    ale jak to wykonac, skoro nie ma mozliwosci...?

    jest tak: aplikacja ma w opcjach mozliwosc wyboru zapisu na karcie, wiec
    wybieram to w opcjach i ...dostaje komunikat, ze guzik z tego, nie ma
    dostepu do sd. Przy czym nie pisze o instalacji app na karcie, ale o
    zapisywaniu przez nia plikow. Z dwie, trzy galerie dzialaja bez problemu,
    inne app tez, w ogole jest bezproblemowy dostep do karty, a ta jedna app
    kiksuje.

    ktos wie, jak sie za to zabrac?

  • 2. Data: 2019-07-31 03:04:12
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    ANTI junta EUdSSR w news:qhqfiv$nas$1@faro.eternal-september.org
    > v5 nie za bardzo pozwalała na zewnętrzne
    > nośniki,

    tzn pomimo tego, ze google "naprawil" sprawe dostepu do sd wlasnie od v5?

    > czesto pomagało formatowanie
    > karty w telesraju.

    tak, wyczytalem to gdzies... Niby zaden problem sprawdzic to, ale potem np.
    wszystkie foto pewnie zgubia dane z exiff i przyjma date powrotu na karte.
    wyczytalem tez o myku z app Dokumenty, ale nie sprawdza sie.

    > choć miliony nakładek
    > (aplikacji) obsługuje kompletne SD

    fakt, to pierwsza u mnie app, ktora kiksuje, a teoret. powinna dzialac ok w
    sprawie sd

  • 3. Data: 2019-07-31 09:59:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 30 Jul 2019 22:52:53 +0200, 1634Racine napisał(a):
> [...]
    > inne app tez, w ogole jest bezproblemowy dostep do karty, a ta jedna app

    Jaki katalog ?

    Gdzies w okolicach 4.4 czy 5 Android postawil na "bezpieczenstwo" -
    aplikacja ma mozliwosc zapisania na karcie tylko do "swojego"
    katalogu.

    Aplikacje "wbudowane" maja wieksze uprawnienia, ale te dodatkowe juz
    nie.

    Cos tam ludzie pisali, ze mozna sformatowac karte w formacie
    Androida/linuxa, wtedy lepiej, ale z kolei na komputerze z Windows nie
    przeczytasz.

    J.

  • 4. Data: 2019-07-31 14:13:43
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    J.F. w news:19vtr942qmafj.1dpdw43k0myd$.dlg@40tude.net
    > Jaki katalog ?
    > Gdzies w okolicach 4.4

    to prawda...

    > czy 5 Android postawil na "bezpieczenstwo" -

    a to juz nie. od 5-tki google wycofal sie z "bezpieczenstwa" = dal
    developerom apps instrument do robienia
    apps z mozliwoscia zapisu na sd i ta aplikacja ma w opcjach mozliwosc
    dowolnego ustawiania zapisu produkowanych przez siebie plikow, wiec i na sd
    (gdy zaplacona, mam zaplacona)

    > Cos tam ludzie pisali, ze mozna sformatowac karte w formacie
    > Androida/linuxa, wtedy lepiej, ale z kolei na komputerze z Windows nie
    > przeczytasz.

    wczoraj zastosowalem ten myk - tzn proste formatowanie w komorce, ale nie
    pomoglo
    (za to mam stracone czytanie exiff w fotkach, co bylo oczywiste, czyli w
    galerii
    teraz jest elegancki groch z kapusta)

  • 5. Data: 2019-07-31 21:15:27
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    CaerSobreUnÁrbol <c...@i...net.info.site.invalid> w
    > Chlopie! To przecież 'logo', że bierze się
    > "pusta" SD i na niej eksperymentuje...

    (czytaj cudze posty zanim napiszesz)

    1. napisalem w root poscie: "co bylo oczywiste", co oznacza, ze "wiedzialem
    , ze tak bedzie". comprende? Moj problem dlaczego tak zrobilem. stwierdzilem
    fakt.

    > Poza tym dane 'EXIF' są w pliku tzn. w
    > samym zdjęciu i podczas nie ulegają
    > jakimikolwiek zmianom...

    2. napisalem: "mam stracone czytanie exiff w fotkach" - dla kogos moze to
    oznaczac, ze "mam stracone czytanie exiff, ktore jest poza fotkami"?

    > Jak się chce zachować datę zapisu
    > pliku, to katalog wałkujemy 'zip'em albo
    > 'rar'em, przenosimy gdziekolwiek, po
    > eksperymentach odwrotnie i wszystko
    > jest "cacy"!

    3. napisalem w innym poscie: "tzn proste formatowanie w komorce, ale nie
    pomoglo (za to mam stracone czytanie exiff w fotkach.....)
    - i jak myslisz? sformatowalem sd z fotkami, czy cos z nimi
    najpierw zrobilem?

    btw:
    foto po powrocie do galerii przyjmuje date powrotu do galerii, czyli
    wszystkie maja date jednakowa

  • 6. Data: 2019-08-01 02:31:07
    Od: FCK EUdSSR - FCK banana union <a...@i...invalid>

    1634Racine wrote:
    > (czytaj cudze posty zanim napiszesz)

    Pisz *jednoznacznie* w j.technicznym a nie
    cyckaj sie z poezjami...
    Odrecznie liczby 1 i 7 mozna napisac dwu-
    znacznie (jako przyklad na przyszlosc).

    Na dwuznaczne pytania; zawsze sa rozne od-
    powiedzi.

    --
    http://bit.ly/2VUKoyZ

  • 7. Data: 2019-08-01 03:17:32
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    FCK EUdSSR - FCK banana union w news:qhtbsb$tk1$1@solani.org
    > Pisz *jednoznacznie* w j.technicznym a nie
    > cyckaj sie z poezjami...

    pod warunkiem, ze cos skrobne na grupe autorow instrukcji obslugi mlockarni

  • 8. Data: 2019-08-01 03:46:57
    Od: FCK EUdSSR - FCK banana union <a...@i...invalid>

    1634Racine wrote:
    > pod warunkiem, ze cos skrobne na grupe autorow instrukcji obslugi mlockarni

    Co to za aplikacja z tej mlockarni?

    --
    http://tinyurl.com/mhlwx73

  • 9. Data: 2019-08-02 15:24:51
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 30 Jul 2019 22:52:53 +0200, "1634Racine" <m...@...cbqebml>
    wrote:
    > ktos wie, jak sie za to zabrac?

    Aplikacja musi wywołać API "select location" wtedy pojawi się dialog
    wyboru pamięci i folderu, po wybraniu aplikacja będzie miała dostęp
    do wybranego folderu. Niestety aplikacja musi mieć zaimplementowane
    wywolanie tego dialogu (obejście przez wybór).

    --
    Marek

  • 10. Data: 2019-08-02 22:41:12
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Marek w news:almarsoft.8228540032769577977@news.neostrada.pl
    > Aplikacja musi wywołać API "select location" wtedy pojawi się dialog
    > wyboru pamięci i folderu

    o tym, to wiem, app DOKUMENT (DOKUMENTY, jakos tak) "pojawia sie" , ale app
    jest (uruch.), a "pojawienia' nie ma. W przypadku innych apps nie bylo
    problemu, wiec maja dostep do sd.