  • 1. Data: 2013-09-16 15:11:32
    Temat: Grupa VW - akcja serwisowa?
    Od: atm <...@v...pl>

    Dzisiaj moj mechanik przekazal mi info, ktore uslyszal od klienta, ze
    grupa VW przerpowadza akcje serwisowa polegajaca na wymianie
    pompowtryskiwaczy bodajze w samochodach z mocniejszymi dieslami,
    rocznikach 2006 wzwyz. Czy ktos cos wie na ten temat? Bo ten gluchy
    telefon mogl mocno znieksztalcic wiadomosc.

  • 2. Data: 2013-09-16 16:17:09
    Temat: Re: Grupa VW - akcja serwisowa?
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@n...com>

    W dniu 2013-09-16 15:11, atm pisze:
> [...]
    > rocznikach 2006 wzwyz. Czy ktos cos wie na ten temat? Bo ten gluchy
    > telefon mogl mocno znieksztalcic wiadomosc.

    Uzasadnienie jakie? Samochody 2006 mają już po 7 lat. Gwarancja się
    dawno skończyła. Jak pompowtryski się psują, to producent z radością
    sprzeda nowe. W końcu to nie jest element od którego zależy bezpieczeństwo.

  • 3. Data: 2013-09-16 16:35:38
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2013-09-16 16:17, Tomasz Wójtowicz wrote:

    > Uzasadnienie jakie? Samochody 2006 mają już po 7 lat. Gwarancja się
    > dawno skończyła. Jak pompowtryski się psują, to producent z radością
    > sprzeda nowe. W końcu to nie jest element od którego zależy bezpieczeństwo.

    Tutaj takie myslenie gwarancyjne nie sprawdza sie:
    -nvidia juz kilka razy przeprowadzala akcje serwisowe zwiazane ze zle
    wykonanymi chipami
    -canon wymienial matryce, ktore w losowym czasie padaly, rowniez po
    gwarancji

  • 4. Data: 2013-09-16 18:03:20
    Od: Helios <h...@w...pl>

    W dniu 2013-09-16 16:35, atm pisze:

> [...]
    > wykonanymi chipami
    > -canon wymienial matryce, ktore w losowym czasie padaly, rowniez po

    jeżeli wada fabryczna to jak najbardziej nawet po gwarancji

  • 5. Data: 2013-09-16 20:12:51
    Od: a...@g...com

    z mocniejszymi dieslami,

    > rocznikach 2006 wzwyz. Czy ktos cos wie na ten temat? Bo ten gluchy
    >
    > telefon mogl mocno znieksztalcic wiadomosc.

    to jakie by to byly? 2,0 170 km.? a v10 sie łapie? a te 4,2 tam tez pompowtrysk
    siedzial?
    w kazdym razie duzo roboty i kasy. watpie....

  • 6. Data: 2013-09-16 21:19:26
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 16 września 2013 15:11:32 UTC+2 użytkownik atm napisał:

    > grupa VW przerpowadza akcje serwisowa ...

    Było coś takiego kilka miesięcy temu. Kolega wymieniał w Passacie B6 2.0 TDI 170KM.
    Być może akcja trwa nadal. Musisz do ASO zadzwonić i zapytać.
    Nikogo nie wzywali, ale jak się przyjechało, to po uzgodnieniu terminu wymieniali
    pompowtryskwiacze.

  • 7. Data: 2013-09-17 09:16:07
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "atm" napisał w wiadomości grup

    > -canon wymienial matryce, ktore w losowym czasie padaly, rowniez po
    > gwarancji

    Nie tylko Canon bo wadliwe był matryce Sony montowane w 90% kompaktów
    praktycznie wszystkich producentów i wszyscy wymieniali matryce na koszt
    Sony.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 8. Data: 2013-09-18 17:26:27
    Od: Poldek <n...@g...pl>

    s...@g...com wrote:

> [...]
    Być może akcja trwa nadal. Musisz do ASO zadzwonić i zapytać.
    > Nikogo nie wzywali, ale jak się przyjechało, to po uzgodnieniu terminu wymieniali

    Szwagrowi wysiadł pompowtryskiwacz ok. rok temu w takim Passacie.
    Wymienił w ASO, koszt coś ponad 2,5 tys. zł. Lepiej mu nie będę mówił o
    tej akcji...

  • 9. Data: 2013-09-19 20:34:03
    Od: Irokez <n...@w...pl>

> [...]
    > wykonanymi chipami
    > -canon wymienial matryce, ktore w losowym czasie padaly, rowniez po

    Ale to nie nvidia, canon czy Toyota.
    To jakiś biedny niszowy VW jest tylko.
    I w tym przypadku się sprawdza.
    A wymieniali może też ścierające się, bardziej niż rowerowe, kółka
    napędu łańcuchowego pompy oleju w 2.0tdi?

    --
    Irokez

  • 10. Data: 2013-09-20 13:15:23
    Od: p...@g...com

    --A wymieniali może też ścierające się, bardziej niż rowerowe, kółka napędu
    łańcuchowego pompy oleju w 2.0tdi? -- Irokez

    jasne ze wymieniali :-) sypaly sie auta z przebiegiem ponizej 100tkm
    http://www.auto-motor-und-sport.de/news/vw-passat-vw
    -sharan-serviceaktion-1347682.html
    znajomemu w PL tez pompotryski wymieniali (Szczecin)
    tu trzeba klepnac VIN (polska wersja tez powinna byc ale lepiej sprawdzic obie)
    http://www.volkswagen.de/de/servicezubehoer/Volkswag
    enService/rechte_marginalspalte/abfrage_rueckrufakti
    onen.html
    P.