  • 1. Data: 2013-09-16 19:33:09
    Temat: 225 km/h po mieście na motorku
    Od: tá´Ź

    Podobno nie da się inaczej. Prawda to, czy nie?

    http://warszawa.gazeta.pl/
    warszawa/1,34889,14582804,Motocyklista___Mam_szybki_
    motor__musze_jechac_szybko_.html

    http://kut.as/ka5j

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 2. Data: 2013-09-16 19:42:31
    Temat: Re: 225 km/h po mieście na motorku
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 16-09-2013 19:33, t? pisze:
    > http://kut.as/ka5j

    Panie policjancie, jechałem szybko, gdyż...
    ...lubię zapierdalać. Proszę pisać ten mandat.

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 3. Data: 2013-09-16 19:57:50
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-09-16 19:33, t? pisze:
    > Podobno nie da się inaczej. Prawda to, czy nie?

    Nie.

    --
    MN

  • 4. Data: 2013-09-16 20:01:30
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-09-16 19:57, Marcin N pisze:

    > Nie.

    "Nie zapominajmy też, że motocykl, który posiadam, potrafi rozwinąć
    sporą prędkość, ale też ma niebywałą zwrotność i o wiele krótszą drogę
    hamowania niż samochody."

    Co to za bzdura z tą drogą hamowania?

    --
    MN

  • 5. Data: 2013-09-16 20:06:00
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 16.09.2013 20:01, Marcin N wrote:

    > "Nie zapominajmy też, że motocykl, który posiadam, potrafi rozwinąć
    > sporą prędkość, ale też ma niebywałą zwrotność i o wiele krótszą drogę
    > hamowania niż samochody."
    >
    > Co to za bzdura z tą drogą hamowania?

    Noooooo, jak taki przecinak wpierdoli sie w samochod to sie zatrzymuje
    niemal na miejscu.

    A jak sie tojotą wpierdolisz w peżota, to jedziecie razem i jedziecie, i
    jedziecie az sie zatrzymaja.

    MA debil-motorzysta racje, motor w czasie kolizji czolowej zatrzymuje
    sie duzo szybciej.

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Chcesz-biedowac-na-s
    tarosc-Zaufaj-panstwu-2929060.html

    zen.aspx

  • 6. Data: 2013-09-16 20:06:41
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@n...com>

    W dniu 2013-09-16 20:01, Marcin N pisze:

    > "Nie zapominajmy też, że motocykl, który posiadam, potrafi rozwinąć
    > sporą prędkość, ale też ma niebywałą zwrotność i o wiele krótszą drogę
    > hamowania niż samochody."
    >
    > Co to za bzdura z tą drogą hamowania?

    Właściwa do poziomu inteligencji tych, którzy kupują ścigacz, żeby
    pierdzieć nim w mieście.

    Piszę pierdzieć, bo żadne inne określenie nie przychodzi mi na dźwięk
    tych dwusuwów.

  • 7. Data: 2013-09-16 20:28:15
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" <s...@n...com> napisał w wiadomości

    > Właściwa do poziomu inteligencji tych, którzy kupują ścigacz, żeby
    > pierdzieć nim w mieście.
    >
    > Piszę pierdzieć, bo żadne inne określenie nie przychodzi mi na dźwięk
    > tych dwusuwów.

    Tu pewnie Cię zaskoczę, ale teraz większość motocykli miewa silniki
    czterosuwowe :-)

  • 8. Data: 2013-09-16 20:28:42
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 16 Sep 2013 20:06:41 +0200 osobnik zwany Tomasz
    Wójtowicz napisał:

    > Piszę pierdzieć, bo żadne inne określenie nie przychodzi mi na dźwięk
    > tych dwusuwów.

    widziałeś kiedyś współczesny ścigacz z dwusuwowym silnikiem?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 9. Data: 2013-09-16 20:40:24
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    > widziałeś kiedyś współczesny ścigacz z dwusuwowym silnikiem?

    np tu
    http://allegro.pl/show_item.php?item=3521356224
    ;)

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl

  • 10. Data: 2013-09-16 21:22:16
    Od: N1 <s...@v...pl>

    W dniu 2013-09-16 20:40, tck pisze:

    > np tu
    > http://allegro.pl/show_item.php?item=3521356224
    > ;)

    Ścigać to on może się z kosiarką do trawy :-)