  • 11. Data: 2009-01-09 14:24:33
    Temat: Re: Gruzja 2008 - relacja
    Od: a...@b...org.pl (Janusz A. Urbanowicz)

    "McGregor" <grzechryba(.....)@wp.pl> writes:

    > Użytkownik "Janusz A. Urbanowicz" <a...@b...org.pl> napisał w wiadomości
    >
    > W IE tak jest. Otwórz se w mozilli.

    W chromie otwieram. Ale faktycznie, w FF coś się pokazało.

    =alx
    --
    JID: a...@h...pl | GSF 400 "Czerwony zbój"
    PGP: 0x46399138 | Pegueot Speedfight 2 X-Race -- sprzedam!

  • 12. Data: 2009-01-09 14:54:17
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "Kopyt" <p...@u...to wptotez.itopl> wrote in
    > optymalizowania strony pod IE i inne bardziej popularne niz moja
    > przegladary.

    Pod IE tez nie blanga :-(

    Juz sprawdzamy dlaczego :-)

    trop pierwszy:
    matko z coorka a co to?

    trop drugi:
    matko jeeedyna jaki smietnik w kodzie :-(

    bingo:
    <a
    href="http://www.buzar.riders.pl/index.php?option=co
    m_content&amp;task=view&amp;id=118&amp;Itemid=52"
    class="toclink">Wokół Morza Czarnego - lipiec 2008</a>

    http://www.buzar.riders.pl/index.php?option=com_cont
    ent&amp;task=view&amp;id=118&amp;Itemid=52

    ^^
    tego nie ma na serwerze :-)
    gdzies zniklo a raczej link jest niedokonczony,
    prawdopodobnie brakuje na koncu tego super hiper linka :-)
    czegos takiego: ;limitstart=0
    ale to tylko przypuszczenie bo wlasnie strona padla i nie robi.
    A to wlazenie sobie literek na glowe to pewnie wina zle wygenerowanej
    przez ten cudowny program tabeli, nie chce mi sie w tym smietniku
    sprawdzac. Swoja droga po co do spisu tresci tabela???
    nie prosciej lista???

    Przepraszam za calkowity offtopic.

    Wyprawa Miodzio!!!

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 13. Data: 2009-01-09 15:04:04
    Od: "buzar" <b...@r...pl>

    Użytkownik "McGregor" <grzechryba(.....)@wp.pl> napisał w wiadomości

    > W IE tak jest. Otwórz se w mozilli.

    upss, faktycznie, bede walczyl.
    Albo wezwe Jareckiego ;)

    --
    pozdrawiam
    piotr buzar

  • 14. Data: 2009-01-09 15:52:27
    Od: "buzar" <b...@r...pl>

    > upss, faktycznie, bede walczyl.
    > Albo wezwe Jareckiego ;)

    juz powinno byc lepiej ;)

    --
    pozdrawiam
    piotr buzar

  • 15. Data: 2009-01-09 15:59:05
    Od: "marcinu" <m...@o...pl>

    Użytkownik "buzar" <b...@r...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Ukonczylem pisanie relacji.
    >
    > Ciekawych zapraszam do obejrzenia wersji roboczej:
    > http://tinyurl.com/9d5tny

    Witam
    Rewelacyjne zdjęcia.
    Proszę o podanie modeli aparatów którymi były robione.

    Marcin/CBF600N
    Wawa-Bielany zone

  • 16. Data: 2009-01-09 16:22:15
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "marcinu" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "buzar" <b...@r...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Witam
    > Rewelacyjne zdjęcia.
    > Proszę o podanie modeli aparatów którymi były robione.

    A potem obiektywów, ISO - a najlepiej całych exifów.
    Kurdebele, żebyś chociaż jakoś szczególnie ładnie poprosił.
    "Kilo bez kości poproszę." Tak to brzmi.

    --
    Jasio
    vfr vx etz

  • 17. Data: 2009-01-09 16:31:34
    Temat: Re: Gruzja 2008 - relacja [OT]
    Od: sajgon <s...@a...net>

    Jasio pisze:
    > Kurdebele, żebyś chociaż jakoś szczególnie ładnie poprosił.
    > "Kilo bez kości poproszę." Tak to brzmi.

    mie sie skojarzylo: jak kiedys po dluzszawym pobycie w brytanii
    powrocilem do .pl, sila rzeczy jedna z pierwszych spraw, ktore musialem
    zalatwic bylo kupienie kilku browarow. udalem sie wiec do wlasciwego do
    tego celu sklepu. mina kasjrki, wydajacej bez slowa reszte, po moim 'czy
    bylabypani tak uprzejma podac mi trzy tyskie...' czy cos w tym stylu:
    bezcenna. idzie sie odzwyczaic...

    pozdro,
    saj

  • 18. Data: 2009-01-09 16:43:28
    Od: "Dysiek" <n...@c...pl>

    > Bede wdzieczny za przeslanie uwag.

    Fajna relacja, przyjemnie sie czyta. Przydaloby sie miejscowe ceny podawac w
    zl lub w euro.

    Pozdrawiam
    Dysiek

  • 19. Data: 2009-01-09 17:29:57
    Od: Sir Piernik <d...@p...onet.pl>

    marcinu pisze:
    ...>8
    > Rewelacyjne zdjęcia.
    > Proszę o podanie modeli aparatów którymi były robione.

    Co to ma za znaczenie jakim aparatem byla robiona fotka?
    I tak za jakosc odpowiada to co jest przyczepione do aparatu z tylu!

    Pozdrawiam
    Sir Piernik
    Betvelwe

  • 20. Data: 2009-01-09 17:37:14
    Temat: [OT]Re: Gruzja 2008 - relacja
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "Sir Piernik" <d...@p...onet.pl> wrote

    > Co to ma za znaczenie jakim aparatem byla robiona fotka?
    > I tak za jakosc odpowiada to co jest przyczepione do aparatu z tylu!

    Nie dokonca, w dobie cyfrowek to juz nie takie proste.
    Ale zeby uproscic ten, z tylu (najczesciej z tylu) decyduje jedynie
    o tym jak bedzie wygladal kadr no i moze ekspozycja jesli wie co to jest.
    :-)

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)