  • 1. Data: 2010-09-13 17:42:22
    Temat: Gumax Premio Opoczno Rally
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W weekend wzięliśmy udział w rajdzie Gumax Premio Opoczno Rally

    Niestety urwane koło na ostatnim odcinku pozbawiło nas szans na zajęcie
    dobrego miejsca.

    Onboard z najlepszych przejazdów:
    http://www.youtube.com/watch?v=23cqp_Qi2p8

    Odcinek z urwanym kołem:
    http://www.youtube.com/watch?v=S1THXrPkSiA

  • 2. Data: 2010-09-13 20:04:02
    Temat: Re: Gumax Premio Opoczno Rally
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Tomasz Pyra pisze:
    > W weekend wzięliśmy udział w rajdzie Gumax Premio Opoczno Rally
    >
    > Niestety urwane koło na ostatnim odcinku pozbawiło nas szans na zajęcie
> [...]
    1. mimo to gratuluje.
    2. Podziwiam ze po urwaniu koła nie słychać przekleństw.
    3. Po za nowym kołem przydała by sie natansza kamera HD.

    ToMasz