  • 1. Data: 2011-09-08 05:36:57
    Temat: HD6950 po DP problem
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Nowy komputer na płycie GA-780FXTA-UD5 z grafiką HD6950 (też od gigabyte) i
    monitorem DELL U2711 po wyłączeniu zasilania notorycznie nie wstawał.
    Zapalała się lampka od dysków, wiatraki wyły i nie można było go wyłączyć
    przyciskiem zasilania. Pomagało wyciągnięcie karty grafiki. Wczoraj
    trafiłem, że nie trzeba wyciągać grafiki. Wystarczy odłączyć monitor
    podpięty po DP. Dzisiaj nabędę kabel DVI duallink i zobaczę czy pomoże. Do
    końca nie rozwiązuje to sprawy bo w planach mam drugi duży monitor a drugie
    DVI na tej płycie ma ograniczenie do 1920x1200. Spotkał się może ktoś z tym
    problemem? Ewentualnie jakieś pomysły?

  • 2. Data: 2011-09-08 14:48:28
    Temat: Re: HD6950 po DP problem
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Thu, 8 Sep 2011 07:36:57 +0200, Leszek K. napisał(a):

> [...]
    > DVI na tej płycie ma ograniczenie do 1920x1200. Spotkał się może ktoś z tym

    Podłączenie po DVI usunęło problem. Dalej zostaje problem z podpięciem
    drugiego monitora. Nie mam drugiego monitora z DP. Może to wina DELL-a, a
    nie ATI?