  • 1. Data: 2015-11-22 17:56:21
    Temat: HP Compaq nie widzi jednej baterii.
    Od: " ąćęłńóśźż" <n...@d...spamerow>

    Lapek nc6320 nie widzi (Not Present) jednej baterii tej wsuwanej od tyłu ,
    zero czasu pracy, widzi natomiast drugą (dodatkową podpinaną od spodu
    obudowy).
    Padnięta bateria, czy lapek - jak sprawdzić?
    Nie znam w okolicy podobnego lapka, no chyba że do jakiegoś komisu
    poleasingowców podjadę.
    Jak najprościej sprawdzić, czy jest kontakt elektryczny na stykach pomiędzy
    baterią, a lapkiem?
    Jesli padło coć w lapku, to co mogło paść - jeżeli z dugą baterią spokojnie
    pracuje i ładuje?

  • 2. Data: 2015-11-22 19:47:41
    Temat: Re: HP Compaq nie widzi jednej baterii.
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2015-11-22 19:56, ????? wrote:
> [...]
    > baterią, a lapkiem?
    > Jesli padło coć w lapku, to co mogło paść - jeżeli z dugą baterią spokojnie

    Miałem dokładnie ten sam model, kupiłem go dokładnie 10 lat temu :)
    Obstawiałbym padniętą baterię i najpierw sprawdził, czy ma na stykach
    jakiekolwiek napięcie. Jeśli jesteś z Warszawy, mógłbym spróbować zdobyć
    tego notebooka z powrotem (od lat już nie mieszka u mnie) i
    pozamienialibyśmy baterie. Ale dopiero w grudniu.

    Piotr

  • 3. Data: 2015-11-23 09:25:47
    Od: " ąćęłńóśźż" <n...@d...spamerow>

    Z W-wy.
    Baterię kupiłem przez eBay (niby 'genuine HP') i chcę ją reklamować pod
    warunkiem, że nie jest padnięty lapek.

    -----

  • 4. Data: 2015-11-23 14:03:47
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2015-11-23 11:25, ????? wrote:
    > Z W-wy.
    > Baterię kupiłem przez eBay (niby 'genuine HP') i chcę ją reklamować pod
    > warunkiem, że nie jest padnięty lapek.

    No to jak możesz czekać do grudnia, możemy sprawdzić na moim. Przypomnij
    mi się na priva. Chociaż zapewne szybciej będzie sprawdzić gdzieś w
    serwisie.

    P.

  • 5. Data: 2015-11-24 08:22:44
    Od: " ąćęłńóśźż" <n...@d...spamerow>

    Gdzie można znaleźć rozpisanie styków baterii i lapka (dla sprawdzenia
    napięć)?

    -----

  • 6. Data: 2015-11-24 11:04:48
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-11-24 o 08:22, ????? pisze:
    > Gdzie można znaleźć rozpisanie styków baterii i lapka (dla sprawdzenia
    > napięć)?
    >

    > -----

    Jeszcze od czasów BBS-ów (przed Internetem) takie rzeczy się szukało na
    TomsHardware.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 7. Data: 2015-11-24 20:14:30
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Tue, 24 Nov 2015 08:22:44 +0100, ±窳򻆼¿ napisał(a):

    > Gdzie mo¿na znale¼伲ozpisanie styk򵟢aterii i lapka (dla sprawdzenia
    > napi뤊?
    >
    > -----

    1. Skonfigurujesz w końcu tego Outlooka jak trzeba?
    2. Nauczysz się cytować jak człowiek?

    [ (Talking about Crematoria) If I owned this place and Hell, I'd rent this ]
    [ place out and live in Hell. ]
    [ (Toombs, "The Chronicles of Riddick") ]