  • 1. Data: 2015-11-20 22:04:38
    Temat: osiołkowi...
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    który lepszy (mniej awaryjny):
    http://allegro.pl/nowy-dysk-seagate-80gb-2-5-5400-8m
    b-ide-ata-i5161616419.html
    http://allegro.pl/nowy-dysk-hitachi-80gb-ide-ata-540
    0-8mb-pata-i5560133594.html

  • 2. Data: 2015-11-21 17:49:19
    Temat: Re: osiołkowi...
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    > który lepszy (mniej awaryjny):
    > http://allegro.pl/nowy-dysk-seagate-80gb-2-5-5400-8m
    b-ide-ata-i5161616419.html

    > http://allegro.pl/nowy-dysk-hitachi-80gb-ide-ata-540
    0-8mb-pata-i5560133594.html

    Raczej IBM.
    Nie przypominam sobie jakiejkolwiek awarii IBM, natomiast uwalonych
    Seagatów mam całą stertę.

    Jakieś muzeum wyprzedaje eksponaty? ;)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 3. Data: 2015-11-22 15:52:52
    Od: pioruns <c...@b...cy>

    On 20/11/15 21:04, platformowe głupki wrote:
    > który lepszy (mniej awaryjny):
    > http://allegro.pl/nowy-dysk-seagate-80gb-2-5-5400-8m
    b-ide-ata-i5161616419.html

    > http://allegro.pl/nowy-dysk-hitachi-80gb-ide-ata-540
    0-8mb-pata-i5560133594.html

    Z tych dwóch wybrałbym Hitachi. Polecam poczytać raporty z firmy
    zajmującej się cloud storage - BackBlaze, oni przetestowali dziesiątki
    tysięcy dysków twardych:
    https://www.backblaze.com/blog/hard-drive-reliabilit
    y-q3-2015/

    Testy wykazały, że HGST/Hitachi (teraz w sumie wykupione przez Western
    Digital) są najlepsze, jeśli chodzi o niezawodność. A Seagate to jednej
    z najgorszych :) Dla tych, co nie lubią czytać, podsumowanie można
    zobaczyć w poniższym obrazku z ich raportu:
    http://tinyurl.com/qgyxvo7

    --
    pozdrawiam, pioruns
    _,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.

  • 4. Data: 2015-11-22 18:30:16
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    dz

  • 5. Data: 2015-11-23 09:22:53
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-11-22 o 15:52, pioruns pisze:
    > Testy wykazały, że HGST/Hitachi (teraz w sumie wykupione przez Western
    > Digital) są najlepsze, jeśli chodzi o niezawodność. A Seagate to jednej
    > z najgorszych :)

    Z doświadczenia widzę to jakoś inaczej.

    > Dla tych, co nie lubią czytać, podsumowanie można
    > zobaczyć w poniższym obrazku z ich raportu:
    > http://tinyurl.com/qgyxvo7

    Wedle tabelek to większość polaków jest za PIS .. jakoś tego na codzień
    nie widzę.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 6. Data: 2015-11-23 12:12:47
    Od: szemrany <s...@o...off>

    On Mon, 23 Nov 2015 09:22:53 +0100, Chris wrote:

    > Z doświadczenia widzę to jakoś inaczej.

    > Wedle tabelek to większość polaków jest za PIS .. jakoś tego na codzień
    > nie widzę.

    - większość Polaków je ziemniaki - rzekł szef sieci marketów spożywczych
    - jakoś tego na codzień nie widzę - rzekł szef pizzerii

    --
    howgh
    szemrany

  • 7. Data: 2015-11-23 20:47:06
    Temat: Re: osiołkowi... OT
    Od: Przemek <r...@o...pl>

    > - większość Polaków je ziemniaki - rzekł szef sieci marketów spożywczych
    > - jakoś tego na codzień nie widzę - rzekł szef pizzerii

    plus moja rodzina (nie najbliższa), która głosowała na maliniaka:
    -Bo może coś da...
    No. Daje... :/
    Się zrobiło off-topicznie.
    Przem

  • 8. Data: 2015-12-12 16:21:14
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@p...onet.pl.invalid>

    Osoba podpisana jako Adam <a...@p...onet.pl> w artykule
    <news:n2q7af$oo1$1@usenet.news.interia.pl> pisze:

    b-ide-ata-i5161616419.html
    0-8mb-pata-i5560133594.html

    > Raczej IBM.
    > Nie przypominam sobie jakiejkolwiek awarii IBM,

    Wiesz dlaczego IBM sprzedał swój dyskowy biznes do Hitachi? Bo rodzina
    dysków Deskstar zyskała bardziej stosowne miano Deathstar. Były tam takie
    padliny, że do sądu trafił pozew zbiorowy na serię Deskstar 75GXP
    (DTLA-3070xx, xx - pojemność dysku).

    https://en.wikipedia.org/wiki/HGST_Deskstar#IBM_Desk
    star_75GXP_failures

    Wskazywano głównie na nowo otwartą fabrykę IBM na Węgrzech (piękna
    ilustracja w Wikipedii, prawda?), ale problemy w mniejszym czy wiekszym
    stopniu dotyczyły całej rodziny dysków i wszystkich fabryk produkujących
    te dyski. Podobnie wadliwa była np. seria 60GXP (IC35L0xxAVER07) produkowana
    na Filipinach i w Tajlandii.

    Rozumiem, że w tym przypadku chodzi o dyski nowsze i z innej rodziny
    (Travelstar 2,5"), że można kogoś nie lubić i wykręcać się od pomocy, ale
    żeby od razu wciskać kit o rzekomej bezawaryjności wszystkich dysków...

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień miejscami z<->h w adresie)

  • 9. Data: 2015-12-13 09:29:50
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 23.11.2015 o 20:47, Przemek pisze:

    > plus moja rodzina (nie najbliższa), która głosowała na maliniaka:
    > -Bo może coś da...
    > No. Daje... :/
    napewno coś da. ale żeby dał im, to musi dać jeszcze bandzie pijaków,
    bandzie leni, bandzie oszustów. a żeby dać, komuś trzeba zabrać..

    ToMasz

  • 10. Data: 2015-12-13 09:37:01
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 20.11.2015 o 22:04, platformowe głupki pisze:
    > który lepszy (mniej awaryjny):
    > http://allegro.pl/nowy-dysk-seagate-80gb-2-5-5400-8m
    b-ide-ata-i5161616419.html

    > http://allegro.pl/nowy-dysk-hitachi-80gb-ide-ata-540
    0-8mb-pata-i5560133594.html

    niewiem co budujesz, ale ja bym zrobił tak: jeśli to ma być eksperyment,
    kupiłbym dysk za 20zł. (jak nie znajdziesz to ja w szufladzie poszukam).
    natomiast jak to ma działać dobrze i wydajnie, to kupiłbym ssd. co
    prawda za 99zł raczej nie dostaneisz, ale za 130 już tak.

    ToMasz