  • 1. Data: 2015-11-22 19:48:49
    Temat: Trzeba być jebniętym...
    Od: Killer2 <f...@g...com>

    aby licytować starego trupa ze złączem tylko dsub do tej ceny...

    http://allegro.pl/show_item.php?item=5799523595

  • 2. Data: 2015-11-22 21:58:50
    Temat: Re: Trzeba być jebniętym...
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Killer2 pisze tak:

    > aby licytować starego trupa ze złączem tylko dsub do tej ceny...
    >
    > http://allegro.pl/show_item.php?item=5799523595

    Mam między innymi 2243SN i daje bardzo ładny obraz. Matowy wyświetlacz,
    który kiedy się zapali wygaszacz xp, wygląda jakby czarny plastik
    świecił.

    Gdybym miał wersję z obsadzonym na pcb gniazdem DVI to byłby w ogóle
    czad.

    Jedyna wada to poj. guziki dotykowe. Kretyn który je wymyślił powinien
    być rozstrzelany.

    --
    Piter

    Let me see your war face.

  • 3. Data: 2015-11-22 22:00:05
    Od: pioruns <c...@b...cy>

    On 22/11/15 18:48, Killer2 wrote:
    > aby licytować starego trupa ze złączem tylko dsub do tej ceny...
    >
    > http://allegro.pl/show_item.php?item=5799523595

    O k... ale wtopa. Tylko analog przez D-Sub ;/ A wygląda tak zachęcająco
    na początku, dopóki się w specyfikację nie zajrzy.

    --
    pozdrawiam, pioruns
    _,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.

  • 4. Data: 2015-11-22 22:10:46
    Od: Przemek <r...@o...pl>

    > O k... ale wtopa. Tylko analog przez D-Sub ;/ A wygląda tak zachęcająco
    > na początku, dopóki się w specyfikację nie zajrzy.

    I oni tę rozdzielczość 2048×1152 na dsubie dją? O Chryste!
    Przem

  • 5. Data: 2015-11-23 02:18:45
    Od: "Wiktor S." <w...@M...fm>

    > I oni tę rozdzielczość 2048×1152 na dsubie dją? O Chryste!

    Jeśli mamy złącze VGA w komputerze, albo przejściówkę na DVI - to ja nie
    widzę problemu.

    Mało przyszłościowy to zakup, bo za parę lat może się okazać że nie mamy jak
    analogowego sygnału podać z nowego komputera, ale póki co jak działa to
    działa...

    --
    Wiktor S.

  • 6. Data: 2015-11-23 08:51:18
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-11-23 o 02:18, Wiktor S. pisze:
    > Jeśli mamy złącze VGA w komputerze, albo przejściówkę na DVI - to ja nie
    > widzę problemu.
    Trzeba mieć jeszcze jakiś super fajny sprzęt i przewód, żeby nie widzieć
    różnic między obrazem transmitowanym analogowo i cyfrowo.

    Maciek

  • 7. Data: 2015-11-23 11:26:11
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 23.11.2015 Maciek <m...@n...pl> napisał/a:

    > Trzeba mieć jeszcze jakiś super fajny sprzęt i przewód, żeby nie widzieć
    > różnic między obrazem transmitowanym analogowo i cyfrowo.

    Wystarczy mieć kiepski wzrok ;-)

    --
    Dominik & kąpany (via raspbianowy slrn)
    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 8. Data: 2015-11-23 15:45:54
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    On 22/11/2015 18:48, Killer2 wrote:

    > aby licytować starego trupa ze złączem tylko dsub do tej ceny...
    >
    > http://allegro.pl/show_item.php?item=5799523595

    Ujmę to tak, nie ten model, ale są monitory, starsze i teoretycznie
    gorsze (z punktu widzenia użytkownika PC) od tego, ale dużo więcej
    warte. Trzeba tylko wiedzieć komu i gdzie sprzedać. Np. monitory
    działające z Atari czy Amigą - są pasjonaci, którzy zdają się nie
    przejmować ceną. PC to nie jedyne urządzenia podłączane do monitorów. ;D
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/

  • 9. Data: 2015-11-23 18:26:33
    Od: "Wiktor S." <w...@M...fm>

    > Trzeba mieć jeszcze jakiś super fajny sprzęt i przewód, żeby nie
    > widzieć różnic między obrazem transmitowanym analogowo i cyfrowo.

    Trzeba mieć lipny sprzęt i do niczego przewód, żeby jakąś widzieć.

    --
    Wiktor S.

  • 10. Data: 2015-11-23 20:03:50
    Od: Przemek <r...@o...pl>

    > Trzeba mieć lipny sprzęt i do niczego przewód, żeby jakąś widzieć.

    Pozwolę sobie się nie zgodzić. To już widać przy 1920x1080. Nawet przy
    porządnym i sprzęcie, i kablu.
    Przem