  • 21. Data: 2016-05-22 19:01:41
    Temat: Re: HTC 10 - bierze ktos?
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 5/22/2016 12:11 PM, Sebastian Biały wrote:

    > Wystarczy jedna:
    >
    > http://wololo.net/2016/02/12/ps4-jailbreak-2016-stat
    us-of-ps4-jailbreak-news-so-far/

    > Zabawny jestes, wydaje Ci sie że przedstawienie 11 milionów linkow do
    > gówna jest argumentem merytorycznym na cokolwiek?

    a zeby, nie bylo remisu, to tu masz nawet drugi:
    http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-201
    6-playstation-4-hack-confirmed-watch-the-linux-demo

    wystarczajaco merytoryczny? to chyba tyle w sprawie hackowania
    niehackowalnych. <rs>

  • 22. Data: 2016-05-22 20:45:28
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-05-22 18:45, rs wrote:
    us-of-ps4-jailbreak-news-so-far/
    > owszem wystarczy
    > http://www.forbes.com/sites/davidthier/2016/01/06/ps
    4-has-apparently-been-hacked/#132475a97793

    Widziałem ten hack. Niestety nie ma szczegołów. Co może oznaczać że
    wyexlopitowano tylko glupiego freebsd bez naruszania secureboot.
    Zupełnie tak samo jak rootuje się prawie każdy telefon. I tak samo można
    wyexploitować Mario Kart na Wii. Tylko że to nie jest naruszenie
    secureboota o którym tu mowa.

    > nie chce mi sie tego tematu sledzic. jak historia pokazuje, wszystko co
    > warto lamac, jest wczesniej czy pozniej zlamane.

    Ziew.

    > ta rozmowa chyba nie ma sensu. skad niby klony czesci na chinskiej
    > czesci ebaya sa?

    Że już niby klonuja coś pokroju i7 i rozdają dokumantacje za friko? O
    kurcze, nie wiedziałem. Są co prawda chińskie klony AVR i STM32 do
    migania diodami ale tam wystarczy przeciętny mikroskop do sklonowania i
    kupujący nie podpisują NDA z karą śmierci za naruszenie.

  • 23. Data: 2016-05-22 20:48:43
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-05-22 19:01, rs wrote:
    > a zeby, nie bylo remisu, to tu masz nawet drugi:

    Ktory jest z grubsza tym pierwszym. I dalej nie wiadomo czy to hack.
    Przypomina to słyny hack PS3 który był znakomity do momentu kiedy
    okazało się ze należy ingerować w linie danych na płycie głównej aby
    obejść hypervisor. Też mi łamanie software.

    Z łamaniem PS4 to poczekaj aż ujawnią JAK. A potem poczejak aż Sony to
    załata i tyle będzie zabawy. Secureboot ma bugi. Secureboot bedzie miał
    coraz mniej bugów.

  • 24. Data: 2016-05-22 20:52:01
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Sebastian Biały"

    > Innymi slowy na czas twarnia kontraktu nie możesz go otworzyć, naprawić,
    > zmienić firmware. Teraz wystrarczy ustawić to jeko jedyna formę
    > posiadania telefonu i proszę: mozna produkować szit bez alternatyw.
    > Zupełnie jak np. Apple.
    > ---
    > Ale przestań pierd...ć bez sensu bo to niezdrowe

    Czasem ewarto napisać coś merytorycznie. Samo inwektywy od rzeczy i
    cytowanie jak gimbus nie zmniejsza etropii internetu.
    ---
    To czemu nie napisałeś merytorycznie ? Takie stwierdzenie "shit bez
    alternatyw" to właśnie szit bez wartości merytorycznej

  • 25. Data: 2016-05-22 21:32:59
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "atm"

    > nie interesuje mnie zupelnie jak to powstaje. interesuje mnie, ze zawsze
    > sa i beda mozliwosci zlamania zabezpieczen i taka jest rzeczywisctosc.

    Z podworka, ktore mnie interesuje: Samsung wprowadzil zabezpieczenie
    KNOX, ktore przy ladowaniu custom bootloadera jest trwale "uszkadzane". ...
    ---
    Dobrze, ale oprócz zamykania sprzętu jest też trend otwierania. Można
    sądzić, że powstaną wartościowe projekty otwarte. W ogóle cała telefonia
    komórkowa nie jest jedyną możliwą. Można np używać jej tylko do uzyskania
    dostępu do sieci a korzystać rozwiązań otwartych. Kwestia tylko, że nie
    będzie to tak masowe.

  • 26. Data: 2016-05-22 22:42:45
    Od: atm <...@v...pl>

    On 22.05.2016 21:32, re wrote:

> [...]
    > komórkowa nie jest jedyną możliwą. Można np używać jej tylko do
    > uzyskania dostępu do sieci a korzystać rozwiązań otwartych. Kwestia

    Spojrz na Linuxa jako rozwiazanie otwarte. Owszem, uwzgledniajac
    Androida jest chyba najpopularniejszym systemem na swiecie jednak biorac
    pod uwage typowe dystrybucje juz nie jest kolorowo. Niby system ok,
    wiele lat dopracowywany, ale profesjonalnego oprogramowania jak na
    lekarstwo. Obawiam sie, ze podobnie bedzie to wygladalo w przypadku
    otwartego sprzetu ktorego na kickstarterach sporo sie pojawia.

  • 27. Data: 2016-05-23 02:33:33
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 5/22/2016 2:45 PM, Sebastian Biały wrote:
> [...]
    > Zupełnie tak samo jak rootuje się prawie każdy telefon. I tak samo można
    > wyexploitować Mario Kart na Wii. Tylko że to nie jest naruszenie

    sorry, ale zrobilo sie to typowe nudziartwo usenetowe, zeby tylko na
    chama swoje trzymac.

    > Ziew.

    masz racje.

> [...]
    > migania diodami ale tam wystarczy przeciętny mikroskop do sklonowania i
    > kupujący nie podpisują NDA z karą śmierci za naruszenie.

    tia. skoro zaczales sam ze soba rozmawiac, to ja ci juz nie bede
    przeszkadzac. pewnie tak kreujesz swoje rzeczywistosc.
    ja pass. ale ty mozesz sobie dalej. <rs>

  • 28. Data: 2016-05-23 02:34:06
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 5/22/2016 2:48 PM, Sebastian Biały wrote:

> [...]
    >
    > Z łamaniem PS4 to poczekaj aż ujawnią JAK. A potem poczejak aż Sony to
    > załata i tyle będzie zabawy. Secureboot ma bugi. Secureboot bedzie miał

    ziew. <rs>

  • 29. Data: 2016-05-27 00:51:37
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "atm"

> [...]

    lekarstwo. Obawiam sie, ze podobnie bedzie to wygladalo w przypadku
    otwartego sprzetu ktorego na kickstarterach sporo sie pojawia.
    Szukasz dziury w całym. Cała elektronika telefonów jest dostępna w klockach.
    Kwestia kto będzie chciał systemy otwarte a nie tego, że producenci jakoś
    szczególnie postarają się by zamknąć wszystki sprzęt, który jest na rynku.

  • 30. Data: 2016-05-31 23:33:46
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    > klockach. Kwestia kto będzie chciał systemy otwarte a nie tego, że
    > producenci jakoś szczególnie postarają się by zamknąć wszystki sprzęt,

    A no wlasnie, calosc sprowadzi sie do niszowego rozwiazania (jesli komus
    starczy zapalu, zeby projekt w ogole rozwinac do akceptowalnej w
    codziennym zastosowaniu formy).
    Spojrz na Sailfisha, ktory byc moze powroci do zywych w kazdym razie
    wyglada, ze wciaz jest na respiratorze.
    Mozna sie bawic w tego typu rozwiazania, z >mojego punktu widzenia< to
    raczej nie do przyjecia: aplikacje czesto sa nie tylko uzupelnieniem ale
    wielokrotnie pelnia role protez naprawiajac to z czym producent sobie
    nie poradzil odpowiednio. Do tego dochodzi spolecznosc, ktora w
    odpowiedniej objetosci skupia sie przy odpowiednio duzych inicjatywach.