  • 1. Data: 2011-08-10 15:56:11
    Temat: HTC Desire czy SAMSUNG Galaxy S
    Od: Swierszcz <n...@w...pl>

    Czesc,

    zastanawiam sie nad jednym z w/w telefonow.
    Sluchawka ma mi sluzyc glownie do telefonowania, smsow, ciaglego
    przegladania poczty i surfowania w wolnym czasie po internecie.
    Bawilem sie troche HTC, fajnie dziala dotyk, swietny wyswietlacz na
    amoledach, jednak przy wlaczonym GPS, przegladaniu zdjec i wlaczonych
    kilku aplikacjach potrafil sie zawiesic. Bateria do ladowania na kazda
    noc. Potrafil sie grzac.
    Z Samsungiem nie mialem do czynienia.
    Jaka jest wasza opinia na temat tych telefonow?
    Ktory byscie wybrali w kwocie do 800zl? Moze jakis inny?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-08-10 17:39:59
    Temat: Re: HTC Desire czy SAMSUNG Galaxy S
    Od: atm <...@v...pl>

    > Jaka jest wasza opinia na temat tych telefonow?
    > Ktory byscie wybrali w kwocie do 800zl? Moze jakis inny?
    >
    > Pozdrawiam

    Juz nie raz pisalem o malej ilosci pamieci w Desire na aplikacje. To
    skreslilo dla mnie Desire (sa roznej masci kombinacje aby cos na to
    zaradzic, ale nie po to kupuje sie telefon, zeby na dzien dobry kombinowac).

  • 3. Data: 2011-08-11 06:34:35
    Od: majk3l <m...@g...ka>

    W dniu 2011-08-10 17:56, Swierszcz pisze:
    > Czesc,
    >
    > zastanawiam sie nad jednym z w/w telefonow.

    miałem do czynienia z obiema tymi słuchawkami i zdecydowanie wybrałbym
    Samsunga - ale wcześniej dobrze i tak dobrze obejrzeć jak każdy
    planowany zakup, czy będzie Ci odpowiadał, bo niektórych może wkurzać na
    przykład malutki umieszczony z boku przycisk blokady.

  • 4. Data: 2011-08-11 10:03:51
    Od: AL <a...@s...tam>

> [...]
    > Z Samsungiem nie mialem do czynienia.
    > Jaka jest wasza opinia na temat tych telefonow?
    > Ktory byscie wybrali w kwocie do 800zl? Moze jakis inny?

    Z tych dwoch wybralbym chyba jednak Galaxy S (jesli w tej samej cenie).

    Gdyby jednak Desire bylo wykonane tak jak DesireZ (ktorego niedawno
    kupilem) to wybralbym produkt HTC (ze wzgl na jakosc wykonania i ogolne
    wrazenia z uzytkowania - pomijam w tym porownaniu klawiature qwerty).

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 5. Data: 2011-08-11 19:05:54
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    Swierszcz wrote:

> [...]
    > Z Samsungiem nie mialem do czynienia.
    > Jaka jest wasza opinia na temat tych telefonow?
    > Ktory byscie wybrali w kwocie do 800zl? Moze jakis inny?

    Witaj.

    Z tych dwóch (mimo sympatii do SenseUI w HTC), Samsung.

    Poważną wadą HTC Desire "bez ekstra dopisków" jest hm
    wybitnie mała ilość pamieci na aplikacje. Poza tym telefon
    jest OK.

    Zakładam że o istnieniu Desire S wiesz, ale jest poza Twoim
    zainteresowaniem z jakiś przyczyn.

    Albert Einstein (1879-1955)

  • 6. Data: 2011-08-11 22:40:09
    Od: G Nowak <g...@g...com>

    > Zakładam że o istnieniu Desire S wiesz, ale jest poza Twoim
    > zainteresowaniem z jakiś przyczyn.

    A tych trzech wybralbym Desire HD ;)

    --
    Pozdr

  • 7. Data: 2011-08-11 23:42:30
    Od: Swierszcz <n...@w...pl>

    W dniu 2011-08-11 21:05, Maciej 'AbrahaM' Piotrowski pisze:

    > Zakładam że o istnieniu Desire S wiesz, ale jest poza Twoim
    > zainteresowaniem z jakiś przyczyn.

    jak narazie jestem nakrecony na ekran amoled / super amoled.
    Takiej wyrazistosci jeszcze nie widzialem w telefonach.
    Desire S i Desire HD widze, ze sa na super lcd

  • 8. Data: 2011-08-12 03:56:31
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    Swierszcz wrote:

    > jak narazie jestem nakrecony na ekran amoled / super amoled.
    > Takiej wyrazistosci jeszcze nie widzialem w telefonach.
    > Desire S i Desire HD widze, ze sa na super lcd

    Zrób "replay" oglądania ekranu telefonu na słońcu, jeśli to dla
    Ciebie istotne, dopiero po tym będziesz miał względnie pełny
    obraz jakości obrazu.

    Albert Einstein (1879-1955)

  • 9. Data: 2011-08-13 07:50:37
    Od: Swierszcz <n...@w...pl>

    W dniu 2011-08-10 17:56, Swierszcz pisze:

    > Z Samsungiem nie mialem do czynienia.
    > Jaka jest wasza opinia na temat tych telefonow?
    > Ktory byscie wybrali w kwocie do 800zl? Moze jakis inny?

    kupilem ostatecznie Desire. Dwumiesieczny z papierami i gwarancja za
    500zl ;)