  • 1. Data: 2009-05-26 21:36:46
    Temat: HTC Touch Pro, podłączenie przez D-Sub
    Od: pbjs <p...@w...pl>

    Witam,

    Przymierzam się do zakupu HTC Touch Pro.
    Wiem, że można kupić dodatkowe kabelki
    do podłączenia HTC do TV.

    Mnie zaś interesuje, czy da się go podłączyć
    do monitora/projektora przez D-Sub?

    A może jest jakiś inny phone, który mi
    to będzie umożliwiał? To warunek konieczny -
    chciałbym odpalać PowerPointa bezpośrednio
    z telefonu na monitorze/projektorze.

    Pozdrawiam,
    pbjs

  • 2. Data: 2009-05-27 18:39:58
    Temat: Re: HTC Touch Pro, podłączenie przez D-Sub
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    pbjs wrote:
    > Przymierzam się do zakupu HTC Touch Pro.
    > Wiem, że można kupić dodatkowe kabelki
    > do podłączenia HTC do TV.

    Można.

    > Mnie zaś interesuje, czy da się go podłączyć
    > do monitora/projektora przez D-Sub?

    Nie można. Sygnał Composite nijak się nie ma do DSUB.

    > A może jest jakiś inny phone, który mi
    > to będzie umożliwiał?

    Poszukaj, było kilka modeli z wyjściem (przez przejściówkę) na monitor.

    > To warunek konieczny -
    > chciałbym odpalać PowerPointa bezpośrednio
    > z telefonu na monitorze/projektorze.

    Jeżeli projektor, to w zasadzie większość ma composite-in, więc tpro
    pójdzie.

    Jakub

  • 3. Data: 2009-05-28 16:54:37
    Od: pbjs <p...@w...pl>

    > Nie można. Sygnał Composite nijak się nie ma do DSUB.

    Hmm, to troszkę się zmartwiłem :-(

    Trudno, trzeba będzie sobie inaczej jakoś poradzić.

    W każdym razie dzięki za pomoc.

    pbjs