  • 1. Data: 2009-05-26 20:16:10
    Temat: Z Play do Play Fresh
    Od: MaREK <m...@o...pl>

    Witam,

    czy ktoś z Was przenosił numer firmowy z Play abonament do Play Frash na
    osobę fizyczną?

    Jak taka operacja powinna wyglądać, dość mocno zastanawiam się czy
    przedłużać umowę na 24 m-ce. Przy opcji 12 m-cy bez telefonu jest w
    miarę OK, ale ciekawi mnie opcja zamiany abonamentu firmowego na kartę
    indywidualną.

    Proszę o odpowiedź.
    --
    Pozdrawiam Marek
    http://czytopiatek.pl

  • 2. Data: 2009-05-26 21:12:14
    Temat: Re: Z Play do Play Fresh
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "MaREK" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > czy ktoś z Was przenosił numer firmowy z Play abonament do Play Frash na
    > osobę fizyczną?

    A czemu nie chcesz do Play Fresh jako firma, ze tak sie zapytam?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2009-05-28 04:55:10
    Od: <_no___where_@_op_._pl_>

    Uzytkownik "MaREK" <m...@o...pl> napisal...
    > Witam,
    >
    > czy ktoś z Was przenosił numer firmowy z Play abonament do Play Frash na osobę
    fizyczną?

    Ja przenosiłem z osoby fizycznej Play limitowany do Play Fresh.

    I efekt taki, że od 1 maja mamy wyłączony numer w Play'u. A na infolinii cały czas
    mówią, że wszystko poprawią, ale bez
    efektów.

    Położyłem już lachę na ten numer i wysłałem smsy z info do znajomych, że ten numer
    nie aktualny, ale trochę obciach ze
    strony Play.

    Więc ostrożnie z tym przenoszeniem na kartę, bo możesz stracić numer!

  • 4. Data: 2009-05-28 09:49:00
    Od: MaREK <m...@o...pl>

    SDD pisze:

    > A czemu nie chcesz do Play Fresh jako firma, ze tak sie zapytam?

    Już znam odpowiedź, można to przenieść, wcześniej tylko cesja.
    Mimo wszystko raczej na 90% zostanę ale w ofercie bez telefonu i na 12
    m-cy. Chyba, że ceny telefonów u nich polecą to wówczas może, kto wie :)

    --
    Pozdrawiam Marek
    http://czytopiatek.pl