  • 1. Data: 2009-05-26 18:40:34
    Temat: blokowanie konkretnego numeru w erze
    Od: "wererider" <w...@g...com>

    Witam,
    Temat zdaje się stary, ale czy w obecnie Erze można zablokować przyjmowanie
    połączeń od konkretnego numeru? Pytam, bo znajomy w plusie coś takiego dał
    radę załatwić.
    Pozdrawiam
    were

  • 2. Data: 2009-05-27 18:18:45
    Temat: Re: blokowanie konkretnego numeru w erze
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Tue, 26 May 2009 20:40:34 +0200, wererider napisał(a):

> [...]
    > połączeń od konkretnego numeru? Pytam, bo znajomy w plusie coś takiego dał

    ja chętnie zablokowałbym numery nie wyświetlające sie.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
    Prywatna kolekcja antyków
    http://foto.3mam.net/antyki/

  • 3. Data: 2009-05-27 21:25:43
    Od: Piotr M <n...@n...pl>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy pisze:

    > ja chętnie zablokowałbym numery nie wyświetlające sie.

    Ja chętnie blokuje już od 2 lat - Symbian i Blacklist

    --
    pzdr, Piotr M

  • 4. Data: 2009-05-27 22:00:56
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Piotr M" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Ja chętnie blokuje już od 2 lat - Symbian i Blacklist

    Ale to nie to samo, co blokada po stronie operatora.
    Teraz jak ktos bedzi euparty, to bedzie caly czas dzwonil i Ci baterie
    rozladuje, w przypadku blokady po stronie operatora (ACR) telefon
    odpoczywalby niczym nie neipokojony.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2009-05-28 11:55:37
    Od: "wererider" <w...@g...com>

    Użytkownik "Piotr M" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Ja chętnie blokuje już od 2 lat - Symbian i Blacklist

    Niestety, chodzi o blokadę na najtańszym samsungu - numer najwyraźniej jest
    odziedziczony po kimś, stąd kupa głupich telefonów z kilku numerów.

    > --
    > pzdr, Piotr M

    Pozdrawiam również
    were

  • 6. Data: 2009-05-28 12:03:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "wererider" <w...@g...com> napisał w wiadomości

    > Niestety, chodzi o blokadę na najtańszym samsungu - numer
    > najwyraźniej jest
    > odziedziczony po kimś, stąd kupa głupich telefonów z kilku
    > numerów.

    Skoro wiesz ze z kilku, to pewnie nie sa zablokowane.
    Zapewne telefon ma jakies mozliwosci - chocby przypisac im cichy
    dzwonek.

    J.

  • 7. Data: 2009-05-28 13:16:15
    Od: Piotr M <n...@n...pl>

    SDD pisze:

> [...]
    > Teraz jak ktos bedzi euparty, to bedzie caly czas dzwonil i Ci baterie
    > rozladuje, w przypadku blokady po stronie operatora (ACR) telefon

    Zaraz. Jakim sposobem baterie będzie rozładowywał? Myślisz, że proces na
    który się składa to, że ktoś dzwoni i połączenie jest automatyczne
    odbijane (sygnał zajętości) dużo więcej zżera baterie niż zwykły stand
    by telefonu? Przecież i tak występują ciągłe nieustanne połączenia z
    BTSami..

    --
    pzdr, Piotr M

  • 8. Data: 2009-05-28 13:48:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > automatyczne odbijane (sygnał zajętości) dużo więcej zżera
    > baterie niż zwykły stand by telefonu? Przecież i tak występują

    Nie nieustanne, ale powiedzmy co pol godziny, godzine.

    Oraz co kazde polaczenie, SMS itp.

    J.

  • 9. Data: 2009-05-28 17:32:51
    Od: Piotr M <n...@n...pl>

    J.F. pisze:

    > Nie nieustanne, ale powiedzmy co pol godziny, godzine.

    W sumie to przyznam że nie wiem, ale myślę że to stanowczo za rzadko.
    Skąd w takim razie "operator wie gdzie i w jakim miejscu się znajdujesz"
    :) bo jesteś w ciągłym kontakcie z BTSami. IMO co 0.5 i 1h to za rzadko.
    A już założę się że nie w dużych miastach..

    --
    pzdr, Piotr M

  • 10. Data: 2009-05-28 18:24:16
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    Piotr M pisze:

> [...]
    > :) bo jesteś w ciągłym kontakcie z BTSami. IMO co 0.5 i 1h to za rzadko.
    > A już założę się że nie w dużych miastach..

    A po co czesciej? Od tego jest LAC zeby bylo rzadko?
    I nie 0,5h-1h tylko 2h lub 3h - to jest default w polskich sieciach.
    Pamietaj ze w takiej Warszawie mieszka ok 2mln ludzi.
    Kazde location update to obciazenie sygnalizacyjne. Zbyt czesto nie ma
    sensu. Wiekszosc ludzi nie wylazi z LAC'a w ciagu dnia.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."