eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaHamowanie- poślizg › Hamowanie- poślizg
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: "Asek" <n...@p...pl>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Hamowanie- poślizg
    Date: Sat, 18 Jul 2009 09:22:43 +0200
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 9
    Message-ID: <h3rtc3$r2m$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: aaej11.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1247901891 27734 83.4.113.11 (18 Jul 2009
    07:24:51 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 18 Jul 2009 07:24:51 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-Antivirus: avast! (VPS 090717-0, 2009-07-17), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:24732
    [ ukryj nagłówki ]

    Czy lepiej hamować jest koło i jak najszybciej doprowadzić do jego
    zablokowania (tarcie ślizgowe) czy hamować dużą siłą, ale bez zablokowania
    koła? Chodzi mi tylko o skrócenie drogi, nie rozważam jakiegoś znoszenia,
    utrzymania sterowaności, nie mówimy o ABS itp.
    W niektórych materiałach piszą, że lepiej jest nie doprowadzać do
    zablokowania koła, ale z drugiej strony niby tarcie ślizgowe jest większe
    niż toczne (co by sugerował, że lepiej koło zablokować). Więc jak to jest?


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: