  • 1. Data: 2014-03-01 18:19:59
    Temat: Hantek 6022BE
    Od: "PcmOl" <...@...com>

    Właśnie zakupiłem u chińczyka. (do konkretnego zadania)
    Ktoś używał tej serii?
    Fajne/niefajne/takie sobie?

  • 2. Data: 2014-03-01 19:03:05
    Temat: Re: Hantek 6022BE
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2014-03-01 18:19, PcmOl pisze:
    > Właśnie zakupiłem u chińczyka. (do konkretnego zadania)
    > Ktoś używał tej serii?
    > Fajne/niefajne/takie sobie?

    Nie za późno, k...a, na takie pytania?

    JK

  • 3. Data: 2014-03-01 21:42:06
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Użytkownik PcmOl napisał:
    > Właśnie zakupiłem u chińczyka. (do konkretnego zadania)
    > Ktoś używał tej serii?
    > Fajne/niefajne/takie sobie?

    Teraz to Ty nam odpowiedz na te pytania.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 4. Data: 2014-03-02 07:51:43
    Od: "PcmOl" <...@...com>

    No jak dotrze, to bedę mógł coś rzeknąć, ale via China Post spodziewam się
    najwcześniej za 6 tyg.
    Kupiłem po parametrach - potrzebuję do zadania 20Ms/s i 100msec bufora przy tym.
    60 $ wydaje się dobrą ceną, porównując rodzimą ofertę.

  • 5. Data: 2014-03-02 10:39:27
    Od: Artur Miller <n...@m...com>

    On Sat, 2014-03-01 at 19:03 +0100, JK wrote:

    > Nie za późno, k...a, na takie pytania?
    >
    > JK

    może i za późno, ale chętnie poznam odpowiedzi, bo też szukam czegoś
    taniego do podstawowych zastosowań, co by miało soft pod *nixa...

    @

  • 6. Data: 2014-03-02 12:13:38
    Od: "ww" <w...@o...pl>

    Użytkownik "PcmOl" <...@...com> napisał w wiadomości
    > No jak dotrze, to bedę mógł coś rzeknąć, ale via China Post spodziewam się
    > najwcześniej za 6 tyg.

    A to róznie bywa. Teraz przykładowo dostałem paczkę już po 2 tygodniach.
    Zdarzyło się też, że
    kupowałem w piątek, w poniedziałek było info o wysyłce a w piątek paczka
    była u mnie. Ale wtedy
    to była przesyłka rejestrowana (kosztowało mnie to chyba z 2$). Z kolei
    najgorszy czas
    to chyba z 9 tygodni. Nie liczę paczki która po 13 tygodniach nie doszła i
    pewnie już nie dojdzie.

  • 7. Data: 2014-03-02 12:23:44
    Od: "ww" <w...@o...pl>

    > Właśnie zakupiłem u chińczyka. (do konkretnego zadania)
    > Ktoś używał tej serii?
    > Fajne/niefajne/takie sobie?

    Też bym się chętnie dowiedział chociaż mnie bardziej interesowały droższe
    modele
    dso-2090, dso-2150. Przeczytałem chyba wszystko co się da znaleźć w
    internecie
    i mam mieszane uczucia. Jeżeli ktoś pisze o tych urządzeniach dobrze to
    raczej
    ma na myśli "jak na tą cenę". Ja w sumie nie szukam nic więcej niż trochę
    lepszej
    zabawki ale i tak nie mam pewności czy to nie jest po prostu zwykła zabawka.

    Interesowało mnie też to:

    http://www.aliexpress.com/item/HDSO-100-50MHz-2-Chan
    nel-Logic-Analyzer-USB-Virtual-Oscilloscope-Oscillog
    raph-Insturment/591073245.html

    a o tym już w ogóle ciężko cokolwiek znaleźć.

  • 8. Data: 2014-03-02 21:16:38
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello PcmOl,

    Saturday, March 1, 2014, 6:19:59 PM, you wrote:

    > Właśnie zakupiłem u chińczyka. (do konkretnego zadania)
    > Ktoś używał tej serii?
    > Fajne/niefajne/takie sobie?

    Rzuć jakimś linkiem - w Owonie wyświetlacz mi się kończy :(

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 9. Data: 2014-03-02 22:30:03
    Od: Mario <m...@...pl>

    > Rzuć jakimś linkiem - w Owonie wyświetlacz mi się kończy :(

    Ile lat ma ten Owon?

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 10. Data: 2014-03-02 22:45:38
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Mario,

    Sunday, March 2, 2014, 10:30:03 PM, you wrote:

    > Ile lat ma ten Owon?

    6. Wyświetlacz nigdy nie był rewelacyjny a teraz jest jasny i ledwie
    co na nim widać :( Zapewne coś wyschło w zasilaniu ale szukanie takich
    usterek bez schematu trochę mnie przeraża.

    --
    Best regards,
    RoMan