  • 1. Data: 2014-02-28 16:19:57
    Temat: Klawiatura na RS-a
    Od: "Desoft" <N...@i...pl>

    Jak w temacie. Klawiatura PC ze złączem RS232
    Spotkał się ktoś z takim urządzeniem?

    --
    Desoft

  • 2. Data: 2014-02-28 16:43:41
    Temat: Re: Klawiatura na RS-a
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Desoft,

    Friday, February 28, 2014, 4:19:57 PM, you wrote:

    > Jak w temacie. Klawiatura PC ze złączem RS232
    > Spotkał się ktoś z takim urządzeniem?

    Google znajdują dość sporo...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 3. Data: 2014-02-28 18:35:12
    Od: LS <l...@g...com>

    W dniu 2014-02-28 16:19, Desoft pisze:
    > Jak w temacie. Klawiatura PC ze złączem RS232
    > Spotkał się ktoś z takim urządzeniem?

    Kiedy likwidowano klawiatury pod gniazdo db9, na rynku pojawiły się
    przejściówki din "coś tam" - db9.

  • 4. Data: 2014-02-28 18:43:44
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello LS,

    Friday, February 28, 2014, 6:35:12 PM, you wrote:

    > Kiedy likwidowano klawiatury pod gniazdo db9, na rynku pojawiły się
    > przejściówki din "coś tam" - db9.

    W PC od początku były klawiatury z wtykiem DIN. Przejściówki DB9/PS2
    były do niektórych myszek. Oczywiście były też przejściówki DIN/PS2 -
    nawet mam kilka w szufladzie.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 5. Data: 2014-02-28 19:02:37
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w wiadomości

    >W PC od początku były klawiatury z wtykiem DIN. Przejściówki DB9/PS2
    >były do niektórych myszek. Oczywiście były też przejściówki DIN/PS2 -
    >nawet mam kilka w szufladzie.

    Z tym ze to myszki byly dwusystemowe, a przejsciowka tylko kabelki
    laczyla.

    Z klawiatura nie zadziala, z myszka "PS/2 only" czy "PS2/usb" tez nie.

    J.

  • 6. Data: 2014-03-03 16:33:35
    Od: "Desoft" <N...@i...pl>

    > Z tym ze to myszki byly dwusystemowe, a przejsciowka tylko kabelki
    > laczyla.
    >
    > Z klawiatura nie zadziala, z myszka "PS/2 only" czy "PS2/usb" tez nie.

    No dobra, ale ja szukam klawiatury z RS232.
    Jedynie co znalazłem to ogłoszenie Adama Dybkowskiego, że sprzedaje
    przejściówkę i temat na elektrodzie - ale tam to szkoda już zaglądać.

    --
    Desoft

  • 7. Data: 2014-03-03 20:26:50
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    podobny temat

    przelotka :

    http://allegro.pl/adapter-do-myszy-serial-9pin-ps-2-
    6pin-vivanco-i4018695636.html

    http://allegro.pl/adapter-do-komputera-laptopa-rs232
    -na-ps2-i4000154266.html

  • 8. Data: 2014-03-03 20:39:35
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2014-02-28 16:19, Desoft pisze:
    > Jak w temacie. Klawiatura PC ze złączem RS232
    > Spotkał się ktoś z takim urządzeniem?
    Raczej luzem nie występowało w przyrodzie. Sam musiałem kiedyś zrobić na
    uP tłumacza, który wykonywał inicjalizację klawiatury wg standardu ps2,
    i dekodował kody naciśnięć klawiszy (wg tego co dostawał na PS2) i
    wysyłał to po RS232, jak zwykły terminal (enter zamieniany na CR lub
    CR+LF itp).
    Zasadniczo to problemu nie ma ;)

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski