  • 21. Data: 2010-05-16 21:36:04
    Temat: Re: Hasło na HDD
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Któregoś razu, "Piotr Rezmer" tak oto nam wyjawił(a):

    > Podejrzewam, że standardowe zabezpieczenia są wystarczające dla
    > pytającego. Jeśli chodziłoby o ochronę danych tajnych, nie korzystałby z
    > laptopa asusa, miałby do dyspozycji oficera bezpieczeństwa i nie
    > zadawałby pytań na grupie.
    > Spodziewam, się że chodzi np. o ochronę pliku txt w którym pytający
    > przechowuje loginy i hasła do różnych systemów.

    Dokładnie. Chodzi o prywatne dokumenty, osobiste notatki, różne budżety
    itd. Nie są to sprawy wagi państwowej :)

    Dziękuję wszystkim za odpowiedzi i podpowiedzi.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 22. Data: 2010-05-16 22:33:17
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

    ** =Marcos= <m...@w...nospamnospam.info> wrote:

    > Masz rację, właściwie miałem na myśli klucz kryptograficzny, a z punktu
    > widzenia szarego usera, klucz to też "hasło".

    Zupełnie nie. Co łączy klucz i hasło to sekretność. Natomiast zasadnicza
    różnica jest taka, że hasło jesteś w stanie zapamiętać i wprowadzić
    samodzielnie, klucza ani nie zapamiętasz ani nie wprowadzisz (modulo freaki
    jakieś).

    --
    + ' .-. .
    , * ) )

  • 23. Data: 2010-05-17 22:21:38
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Piotr Rezmer" hsob1k$k57$...@i...gazeta.pl

    > Podejrzewam, że standardowe zabezpieczenia są wystarczające dla pytającego. Jeśli
    chodziłoby o ochronę danych tajnych,

    http://www.seagate.com/docs/pdf/datasheet/disc/ds_mo
    mentus_fde_family.pdf

    Gdzieś nawet pokazano, jak to wygląda od wewnątrz. ;)
    Teraz nie mogę znaleźć. Poczucie humoru nie opuszcza Seagate. :)

    > nie korzystałby z laptopa asusa, miałby do dyspozycji oficera bezpieczeństwa i nie
    zadawałby pytań na grupie.

    Z tym ostatnim się zgodzę. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 24. Data: 2010-05-17 22:29:39
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" hssfpf$q1u$...@i...gazeta.pl

    > Gdzieś nawet pokazano, jak to wygląda od wewnątrz. ;)

    http://www.seagate.com/www/pl-pl/products/self-encry
    pting-drives/

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'