  • 11. Data: 2016-10-04 18:34:44
    Temat: Re: Here maps czy można w nim wyznaczyć objazd
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "J.F."

    >Ale:
    >-nawigacje trzeba bylo wlaczyc wczesniej, to by was moze poprowadzila inna
    >droga.
    >w korku moze juz nie byc mozliwosci skorzystania z objazdu - szczegolnie na
    >autostradach.
    >---
    >Kiedy w korku na autostradzie akurat działa :-)

    Moze i dziala, tylko ze jak juz stoisz w korku, to zazwyczaj nie masz
    juz zadnej mozliwosci poza stac dalej :-)
    ---
    Zależy, w korku zwykle powoli jedzie się jednak i można zjechać. Poza tym
    mnie chodziło o skuteczność nawigacji na autostradzie, że w ogóle uprzedza.

  • 12. Data: 2016-10-05 13:14:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "re" napisał w wiadomości grup
    Użytkownik "J.F."
> [...]

    >juz zadnej mozliwosci poza stac dalej :-)
    >---
    >Zależy, w korku zwykle powoli jedzie się jednak i można zjechać.

    W zlych ukladach za 20 km, a korek sie konczy po 19 :-)

    >Poza tym mnie chodziło o skuteczność nawigacji na autostradzie, że w
    >ogóle uprzedza.

    Ale trzeba miec ja wlaczona wczesniej, a nie dopiero w korku.

    Poza tym teraz wiekszosc chyba nie ostrzega, tylko po prostu planuje
    inna droge.
    A ty myslisz - co za glupia nawigacja, do celu mam prosto autostrada,
    a ona kaze zjezdzac, no glupia, nie sluchac jej ...

    J.

  • 13. Data: 2016-10-05 14:45:28
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "J.F."

> [...]

    >Zależy, w korku zwykle powoli jedzie się jednak i można zjechać.

    W zlych ukladach za 20 km, a korek sie konczy po 19 :-)
    Taki korek to nie korek :-)

    >Poza tym mnie chodziło o skuteczność nawigacji na autostradzie, że w ogóle
    >uprzedza.

    Ale trzeba miec ja wlaczona wczesniej, a nie dopiero w korku.
    ---
    To oczywiste, należy jeździć z nawigacją nawet na krótkich trasach.

[...]
    Na autostradach często jest informacja tekstowa, ale nie wiadomo o co chodzi
    jak się nie zna tych wszystkich zjazdów.

  • 14. Data: 2016-10-07 01:15:55
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 57f4e084$0$15203$6...@n...neostrada.pl

    > A ty myslisz - co za glupia nawigacja, do celu mam prosto autostrada,
    > a ona kaze zjezdzac, no glupia, nie sluchac jej ...

    Googlasta mapa maluje drogi kolorkami -- czerwony oznacza korek.

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/......

  • 15. Data: 2016-10-07 10:25:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    "J.F." 57f4e084$0$15203$6...@n...neostrada.pl

    >Googlasta mapa maluje drogi kolorkami -- czerwony oznacza korek.

    I to jest dobre ... o ile te korki naprawde sa.
    No i pod warunkiem, ze czlowiek wie jak to wlaczyc, ostatnio pare
    minut szukalem.

    A Here tak maluje ?

    Bo janosik maluje tylko na wyznaczonej trasie, obok juz nie.

    J.

  • 16. Data: 2016-10-07 12:29:04
    Od: masti <g...@t...hell>

    J.F. wrote:

    > Bo janosik maluje tylko na wyznaczonej trasie, obok juz nie.

    a u mnie maluje :)

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 17. Data: 2016-10-07 16:35:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    J.F. wrote:

    >a u mnie maluje :)

    A faktycznie - maluje.

    Ale tylko na glownych ulicach (OK, po bocznych jezdzi za malo, aby
    wiarygodnie wyznaczyc)
    i tylko w duzym powiekszeniu - ominac 2km dalbym rade, a wiecej -
    szarosc widze, szarosc na ulicach.

    Trzeba wiekszy telefon/tablet ?

    J.

  • 18. Data: 2016-10-08 21:57:28
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

    On 2016-10-07 08:25, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał w wiadomości grup
    > "J.F." 57f4e084$0$15203$6...@n...neostrada.pl

    Prawda. Powinna mówić wyraźnie "zjedź tu bo omijasz korek".

    > I to jest dobre ... o ile te korki naprawde sa.
    > No i pod warunkiem, ze czlowiek wie jak to wlaczyc, ostatnio pare
    > minut szukalem.
    >
    > A Here tak maluje ?

    Maluje, nawet na dużej mapie można. Przynajmniej na WP.

    https://postimg.org/image/b6qqgxm6f/