  • 1. Data: 2016-09-29 15:21:14
    Temat: rozmowy przychodzące i wychodzące za granicą - która sieć najtaniej
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    gadałem z kimś dziś i dowiedziałem się
    że w njumobile są najtańsze przychodzące za granicą
    odebrana rozmowa w niemcach to 5gr/min

    --
    zlotowinfo, hostlista.oga.pl, tibiawt.pl

  • 2. Data: 2016-09-29 16:45:53
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-09-29 o 15:21, zlotowinfo pisze:
    > gadałem z kimś dziś i dowiedziałem się
    > że w njumobile są najtańsze przychodzące za granicą
    > odebrana rozmowa w niemcach to 5gr/min

    Wszyscy operatorzy mają taką samą cenę (pomijając jakieś droższe
    abonamenty, które odbieranie w euroamingu mają bezpłatnie).

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2016-09-29 18:03:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Wszyscy operatorzy mają taką samą cenę (pomijając jakieś droższe
    >abonamenty, które odbieranie w euroamingu mają bezpłatnie).

    Wcale niekoniecznie takie drozsze.

    No i popatrz - panstwo stworzylo zmowe cenowa, tak walczy z
    oligopolami :-)

    J.