  • 1. Data: 2010-12-05 20:22:49
    Temat: Heyah - Oferta Świąteczna - jakiś haczyk???
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    30 listopada dostałem SMS, że jak do 5 grudnia wygadam za 25 zł i
    doładuję to to doładowanie zostanie podwojone. Tak zrobiłem,
    doładowałem za 150zł i otrzymałem SMS, że dostanę te "drugie" 150zł po
    4 stycznia.
    Rybka w sumie bo i tak przez miesiąc tego nie wygadam, ale trochę mnie
    to dziwi... dlaczego dopiero w styczniu? Co z tego ma operator Heyah?
    Chyba, że gdzieś tkwi haczyk?

  • 2. Data: 2010-12-06 11:11:48
    Temat: Re: Heyah - Oferta Świąteczna - jakiś haczyk???
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Xian Mi Mao" <x...@g...com> napisał w wiadomości
    bb.googlegroups.com...

    >Rybka w sumie bo i tak przez miesiąc tego nie wygadam, ale trochę mnie
    >to dziwi... dlaczego dopiero w styczniu? Co z tego ma operator Heyah?
    >Chyba, że gdzieś tkwi haczyk?

    Cala oferta Heyah to jden wielki haczyk.
    I tak, ze nie kazali Ci jeszcze odtanczyc skocznego obertaasa, jako
    niezbedny warunek podwojenia.
    Moze w styczniu bedzie kolejna superpromocja i mysla , ze znow im
    doladujesz.
    Pozniej na grupach beda lamenty "mam 500 zl na koncie w Heyah, jako odzyskac
    choc czesc, pomocyyy!!!!!".

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2010-12-06 13:51:15
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-12-06 12:11, SDD pisze:
    > Pozniej na grupach beda lamenty "mam 500 zl na koncie w Heyah, jako odzyskac
    > choc czesc, pomocyyy!!!!!".

    Ale to nie jest tylko promocja Heyah. W tak taku jest to samo.

  • 4. Data: 2010-12-06 15:59:38
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    On 6 Gru, 12:11, "SDD" <s...@t...pl> wrote:
> [...]
    0vbb.googlegroups.com...

    > Cala oferta Heyah to jden wielki haczyk.
    > I tak, ze nie kazali Ci jeszcze odtanczyc skocznego obertaasa, jako

    Przesadzasz chyba troszeczke, bywaly juz dalece bardziej wkurzajace
    "promocje" w roznych sieciach. Tez mnie irytuja roznorodne propozycje
    w poszczegolnych sieciach, kiedy malym druczkiem wychodzi kompletnie
    co innego niz zdrowy rozsadek kazal przyjac z ogloszen i reklam...
    Tylko, ze akurat ten warunek podwojenia w Heyah jakos mnie nie drazni
    za specjalnie, pod warunkiem, ze Heyah sie wywiaze z tego co
    wyspecyfikowala w warunkach tej promocji...
    Dotychczas bywalo raczej spoko z Heyah. To z innymi siecimi miewalem
    problemy, chcesz tutaj ich czarny ranking? ;)

    > Moze w styczniu bedzie kolejna superpromocja i mysla , ze znow im
    > doladujesz.
    > Pozniej na grupach beda lamenty "mam 500 zl na koncie w Heyah, jako odzyskac
    > choc czesc, pomocyyy!!!!!".

    Myslisz, ze nie przeleja tych pieniedzy w styczniu jak zadeklarowali w
    SMS?

  • 5. Data: 2010-12-06 17:35:14
    Temat: Re: Heyah - Oferta Swiateczna - jakis haczyk???
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Uzytkownik "Xian Mi Mao" <x...@g...com> napisal w wiadomosci
    a.googlegroups.com...

    > Myslisz, ze nie przeleja tych pieniedzy w styczniu jak zadeklarowali w
    > SMS?

    Dlaczego?
    Mysle, ze przeleja. Ale w miedzyczasie wymysla jakis kolejny "wabik" :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 6. Data: 2010-12-07 09:18:38
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    On Dec 6, 6:35 pm, "SDD" <s...@t...pl> wrote:
> [...]
    g26g2000vba.googlegroups.com...

    > Dlaczego?
    > Mysle, ze przeleja. Ale w miedzyczasie wymysla jakis kolejny "wabik" :)

    Wabik czy haczyk?
    Bo jak wabik to rozumiem, że nie ma przymusu...