  • 1. Data: 2016-08-30 19:34:37
    Temat: Historia serwisowa hondy
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Czy w ASO hondy dowiem się czegoś o historii pojazdu, jeśli podam im VIN
    (i czy odpłatnie czy bezpłatnie, a jesli odpłatnie, to za ile?).
    Wiem, że na takie pytania najlepiej odpowie ASO, ale dziś już nieczynne,
    a na jutro - jeśli taka wizyta ma sens - muszę ją odpowienio zaplanować.
    Do ASO mam parę kilometrów, ale po samochód kilkadziesiąt dalej, jeśli
    weryfikację po VIN przejdzie pomyślnie, to warto po niego jechać i
    podjechać na oględziny do ASO.
    Podpowiedzcie proszę!

    --
    Yogi(n)

  • 2. Data: 2016-08-30 21:00:53
    Temat: Re: Historia serwisowa hondy
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Yogi(n) y...@k...pl ...

> [...]
    > Do ASO mam parę kilometrów, ale po samochód kilkadziesiąt dalej, jeśli
    > weryfikację po VIN przejdzie pomyślnie, to warto po niego jechać i

    Moze zadzwon?
    W ASO fiata dowiadywałem sie pare rzeczy przez telefon bez problmeu.

  • 3. Data: 2016-09-01 14:00:15
    Od: Klementyna Paluch-Rogalska <k...@d...pl>

    In article <57c5c3a2$0$643$65785112@news.neostrada.pl>, y...@k...pl
    says...

> [...]
    > Do ASO mam parę kilometrów, ale po samochód kilkadziesiąt dalej, jeśli
    > weryfikację po VIN przejdzie pomyślnie, to warto po niego jechać i

    Zapomnij. Telefonicznie nic nie załatwisz, a osobiście tylko wtedy, jeśli
    auto było serwisowane u nich, nie w innym ASO. Honda nie ma bazy
    centralnej, auta z zagranicy odpadają.
    Najrozsądniej będzie zadzwonić do tego ASO, które się wbijało do ksiązki
    serwisowej - jeśli jest taka książka. Za granicą chętniej pomagają niż w
    Polsce, ale trzeba mówić po szwabsku/angielsku.

    --
    Klementynka