  • 1. Data: 2016-08-29 21:47:11
    Temat: Patrzmy w lusterka - TIRy sa wszedze
    Od: Marcin <n...@n...com>

    Ku przestrodze.
    Patrzmy w lusterka - TIRy sa wszedze
    Ten sam wypadek z 2 kamer na samochodzie swiadka:
    Przod: https://www.youtube.com/watch?v=NvMdTyd9HP0
    i tyl: https://www.youtube.com/watch?v=QQfZNX5zoL0

    Niestety kierowca ciezarowki nie przezyl. Ale dzieki refleksowi
    kierowcow osobowek nie bylo wiecej ofiar.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2016-08-29 22:07:43
    Temat: Re: Patrzmy w lusterka - TIRy sa wszedze
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    >Ku przestrodze.
    >Patrzmy w lusterka - TIRy sa wszedze
    >Ten sam wypadek z 2 kamer na samochodzie swiadka:
> [...]

    A nasmiewali sie ze mnie, jak pisalem ze zasady ochrony tylnego
    zderzaka sa takie same w czasie jazdy i w korku.
    refleks, odstep i patrzenie w lusterka.

    >Niestety kierowca ciezarowki nie przezyl. Ale dzieki refleksowi
    >kierowcow osobowek nie bylo wiecej ofiar.

    Dwoch ? Cos to za duzo szczescia. Szczegolnie, ze ostrzegawczego pisku
    hamulcow nie slysze.
    A moze ten warszawiak z przodu chcial zablokowac warszawiaka z tylu,
    bo go podejrzewal o omijanie korka ? :-)

    P.S. Rownie dobrze tirman mogl sie obudzic i skrecic na wolny lewy pas

    J.

  • 3. Data: 2016-08-29 22:43:56
    Od: "antypis" <a...@a...org>

    Użytkownik "Marcin" <n...@n...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > i tyl: https://www.youtube.com/watch?v=QQfZNX5zoL0
    >
    > Niestety kierowca ciezarowki nie przezyl. Ale dzieki refleksowi kierowcow

    Materiał sprzed kilku dni. Rzeczywiście dramat...

    Pozdrawiam
    AP

  • 4. Data: 2016-08-29 23:01:47
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** J.F. pisze tak:

    > Dwoch ? Cos to za duzo szczescia. Szczegolnie, ze ostrzegawczego
    > pisku hamulcow nie slysze.

    no właśnie zasnął? zawału dostał? gadał przez komórkę?

    > A moze ten warszawiak z przodu chcial zablokowac warszawiaka z tylu,
    > bo go podejrzewal o omijanie korka

    ale był czujny trzeba mu przyznać.

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 5. Data: 2016-08-30 09:31:18
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Mon, 29 Aug 2016 23:01:47 +0200
    PiteR <e...@f...pl> wrote:

    > ale był czujny trzeba mu przyznać.

    Był czujny to fakt, ale ten z kamerą też przytomny że poszedł szeroko w bok i
    zostawił mu miejsce na ucieczkę.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 6. Data: 2016-08-30 11:32:12
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu wtorek, 30 sierpnia 2016 09:31:21 UTC+2 użytkownik szerszen napisał:

    > Był czujny to fakt, ale ten z kamerą też przytomny że poszedł szeroko w bok i
    zostawił mu miejsce na ucieczkę.

    Kolega z pracy tak zginął.
    Wracał w nocy.
    Stanął na światłach na gierkówce.
    Kierowca jadący z tyłu zasnął i po chłopie.
    Dlatego teraz dopóki jakieś auto za mną nie stanie
    to zawsze patrze do tyłu.

  • 7. Data: 2016-08-30 11:35:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
> [...]
    >Stanął na światłach na gierkówce.
    >Kierowca jadący z tyłu zasnął i po chłopie.
    >Dlatego teraz dopóki jakieś auto za mną nie stanie

    Jak widac - jedno to malo. Osobowka tira nie zatrzyma, albo tam tez
    bedzie ktos czujny i sp* ...

    J.

  • 8. Data: 2016-08-30 12:30:21
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Tue, 30 Aug 2016 11:35:44 +0200
    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Osobowka tira nie zatrzyma,

    Cysterna jak widać też nie, bo szkoczyła dość żwawo do przodu.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 9. Data: 2016-08-30 12:30:29
    Od: szerszen <s...@t...pl>

  • 10. Data: 2016-08-30 12:51:12
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** szerszen pisze tak:

    > Cysterna jak widać też nie, bo szkoczyła dość żwawo do przodu.

    nom nadspodziewanie daleko pojechała. Odbicie sprężyste jak bile.

    Czyli cysterną gorzej jeździć niż plandeką bo wiezie się za plecami
    niegniotący się taran który skasuje nam kabinę i plecy. Ciekawe jakie
    uderzenie wytrzyma siodło.

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.